کمپانی ماکروسافت از ابتدای عرضه ایکس باکس وان ایکس تا کنون عناوین زیادی با رزولوشون ۴k برای این کنسول منتشر کرده است به طوری که با احتساب بروزرسانی جدید عنوان Forza Horizon 3 تعداد این عناوین به ۱۰۰ عدد میرسد.   طبق اعلام کمپانی ماکروسافت، بروزرسانی جدید عنوان ریسینگ Forza Horizon 3 به کاربران ایکس باکس وان ایکس […]

بروزرسانی جدید Forza Horizon 3 آن را به لیست بازی های با رزولوشن ۴k ایکس باکس وان ایکس اضافه می‌کند

کمپانی ماکروسافت از ابتدای عرضه ایکس باکس وان ایکس تا کنون عناوین زیادی با رزولوشون ۴k برای این کنسول منتشر کرده است به طوری که با احتساب بروزرسانی جدید عنوان Forza Horizon 3 تعداد این عناوین به ۱۰۰ عدد میرسد.

 

طبق اعلام کمپانی ماکروسافت، بروزرسانی جدید عنوان ریسینگ Forza Horizon 3 به کاربران ایکس باکس وان ایکس این اجازه را می‌دهد که این بازی را با رزولوشن ۴k تجربه کنند که البته شامل بسته های الحاقی Blizzard Mountain و Hot Wheels نیز می‌شود. این بروزرسانی بازی را از نظر بصری برای دارندگان ایکس باکس وان ایکس بهتر می‌کند و به طور کلی بازتاب نور از بدنه خودرو ها، کیفیت سایه ها و جزئیات تکسچر جاده ها و سطوح را بهبود می‌بخشد. طبق گفته های Ralph Fulton، کارگردان این بازی، تغییرات فقط جنبه بصری دارند و عملا محتوای جدیدی به بازی اضافه نخواهد شد.

 

ما می‌دانیم که طرفداران ما برای کیفیت بالای تصویر ارزش قائلند به همین دلیل با این بروزرسانی فرصت تجربه بهتر Forza Horizon 3 را برای کاربران ایکس باکس وان ایکس به ارمغان آوردیم. علاوه بر رزولوشن ۴k تغییرات دیگری نیز در بازی اعمال خواهد شد. به طور مثال بازتاب نور درخشنده تر و واضح تر، سایه های محیط بهتر و باکیفیت تر می‌شوند و بر کیفیت motion blur ها افزوده خواهد شد تا تجربه رانندگی بهتر و نرم تری را به کاربران دهد. همچنین جزئیات و تکسچر محیط و به خصوص جاده ها بهبود داده می‌شوند. برای من بزرگترین پیشرفتی که این در این بروزرسانی حاصل شد، ترکیب رزولوشن ۴k با HDR  بود به خصوص در مورد آسمان پویای Forza Horizon 3. آسمان بخش بزرگی از محیط بازی است که تقریبا در تمام صحنه های بازی در معرض دید قرار دارد و بر احساسی که داخل بازی در جریان است تاثیر زیادی دارد و در واقع تغییراتی که ما در سایه ها و بازتاب نور ایجاد کردیم آن را تکمیل می‌کند.

 

عنوان Forza Horizon 3 در سپتامبر ۲۰۱۶ منحصرا برای ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه شد. همچنین به تازگی یک بسته الحاقی جدید به نام Hot Wheels برای این عنوان منتشر شده که می‌توانید برای دریافت جرئیات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

منبع متن: gamefa