عنوان استراتژی علمی تخیلی The Red Solstice را تا 48 ساعت آینده به‌صورت رایگان دریافت کنید

استودیو Ironward در همکاری با Humble Bundle عنوان The Red Solstice را به‌صورت رایگان برای PC گیمرها عرضه کرده است. همانند اکثر ارائه‌های رایگان Humble Bundle، ارائه عنوان The Red Solstice نیز تا حدودا 48 ساعت دیگر اعتبار خواهد داشت و در این مدت اگر بازیکنان برای دریافت این بازی اقدام کنند برای همیشه می‌توانند آنرا در حساب Steam داشته باشند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از The Red Solstice ،DSOGaming عنوانی در سبک استراتژی علمی تخیلی با قابلیت بازی به صورت همکاری 8 نفره است که وقایع آن در آینده‌ای دور در کره مریخ اتفاق می‌افتد. تعامل بازیکنان با یکدیگر و تلاش برای زنده ماندن از ویژگی‌های اصلی این بازی است.

تمرکز گیم‌پلی The Red Solstice بر حملات سرعتی است، بازیکنان می‌توانند جوخه خود را از میان 8 کلاس مختلف موجود انتخاب کنند. تمرکز داستان و حال و هوای بازی بر فضای تاریک و خشن علمی تخیلی است. بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های خود را در طول پیشبرد بازی ارتقا دهند و با باس قایت‌های چالش برانگیز و موج‌های هیولاها به مبارزه بپردازند.

برای دریافت رایگان The Red Solstice از طریق این لینک اقدام کنید. برای آشنایی بیشتر نیز می‌توانید تریلری از این عنوان را در ادامه مشاهده نمایید.

دانلود SD - دانلود HD

تماشا بصورت فول‌اسکرین

منبع متن: pardisgame