کنسول نینتندو سوییچ، کنسولی است که بسیاری از ما آن را با بازی های انحصاری عالی و لذت بخشش می شناسیم. حال عرضه نرم افزار Netflix برای این کنسول ترکیبی، تبدیل به موضوعی شده که حتی خود مسئولین Netflix نیز در خصوص آن صحبت های ضد و نقیضی ارائه می کنند. با هم به بررسی […]

Netflix در خصوص عرضه یک نرم افزار برای نینتندو سوییچ، شفاف سازی کرد

کنسول نینتندو سوییچ، کنسولی است که بسیاری از ما آن را با بازی های انحصاری عالی و لذت بخشش می شناسیم. حال عرضه نرم افزار Netflix برای این کنسول ترکیبی، تبدیل به موضوعی شده که حتی خود مسئولین Netflix نیز در خصوص آن صحبت های ضد و نقیضی ارائه می کنند. با هم به بررسی دقیق تر این موضوع خواهیم پرداخت.

کمی پیش تر، امروز گزارشی منتشر شد که اعلام داشت نرم افزار Netflix در حال حاضر برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد. این گزارش بر مبنای توییتی که لحظاتی قبل پاک شد، منتشر شده بود. این توییت توسط یکی از نمایندگان خدمات مربوط به مشتریان در این شرکت منتشر شده بود که اشاره داشت به این که این نرم افزار برای کنسول یاد شده، منتشر نخواهد شد و کارمندان شرکت Netflix در حال حاضر برنامه ای برای عرضه آن روی نینتندو سوییچ ندارند.

پس از این موضوع و پاک شدن توییت یاد شده، Netflix در وبسایت Polygon تایید کرد که این موضوع در حال حاضر در حال بررسی است و آن ها در تلاش هستند تا این نرم افزار را برای کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ عرضه کنند. بنابراین می توانیم بگوییم که عرضه این نرم افزار برای سوییچ زیاد هم دور از تصور نیست، چرا که Netflix با اظهارات جدید خود نور امید را در دل کاربران این کنسول روشن کرده است. اما با این اوصاف، شرایط بسیار به هم ریخته است. از طرفی یکی از مسئولان Netflix بیان می کند که این شرکت قصد عرضه نرم افزار برای سوییچ را ندارد، و از طرفی هم با صحبت هایی که از طرف خود این شرکت منتشر شد، مشخص شد که آن ها زیاد هم به عرضه نرم افزار برای سوییچ بی تفاوت نیستند و قصد انجام آن را در آینده دارند.

جدای از این مباحث و سردرگمی ها، چیزی که مشخص می باشد این است که در حال حاضر نرم افزار Netflix روی سوییچ در دسترس نیست و کاربران این کنسول علاقه زیادی دارند تا آن را روی کنسول خود داشته باشند و از امکانات آن بهره مند شوند. موضع مسئولان Netflix هم هنوز در این زمینه روشن نیست چرا که آن ها پیش تر اشاره کردند که “این موضوع در حال حاضر عملی نخواهد شد” اما حال اعلام شده که “ما علاقه مند به انتشار آن روی سوییچ هستیم”. در حال حاضر بهتر است سوییچ را با همان ویژگی اصلی خود یعنی تجربه بازی های منحصر به فرد و عالی به دو صورت دستی و ثابت، بشناسیم و از بازی های انحصاری، مستقل و AAA بر روی آن لذت تمام را ببریم. این کنسول در مدت زمان کم تر از یک سال توانست دل بسیاری از بازی بازان را ببرد و موفقیت های چشمگیر و بزرگی برای خود به دست آورد. از پیشی گرفتن از پلی استیشن ۲ گرفته تا انتخاب به عنوان پر فروش ترین کالای هفته جمعه سیاه سال گذشته، همه باعث شد که نام آن را تا ابد در ذهن خود به یاد داشته باشیم.

منبع متن: gamefa