با نزدیک شدن به تاریخ انتشار Far Cry 5 در ماه فروردین سال آینده، Ubisoft به عرضه جزئیات بیشتری از این بازی تیراندازی اول شخص و جهان‌باز می‌پردازد. روز جاری آن‌ها ویدیویی تازه به اشتراک گذاشتند که مقداری از گیم‌پلی و المان‌های خاص مثل Co-Op و شخصیت‌ها را نشان می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، دَن هِی (Dan Hay) به عنوان کارگردان ارشد و فیلیپ فورنیر به عنوان تولید کننده Far Cry 5 در این ویدیو جزئیاتی را به اشتراک می‌گذارند. کارگردان بازی، ویدیو را با صحبت درباره تعداد شخصیت‌های درون Far Cry 5 شروع می‌کند. در نسخه‌های قدیمی فقط با 18 الی 20 شخصیت در جهان آن‌ها آشنا می‌شدیم اما Far Cry 5 این میزان را تا 65 نفر افزایش داده است. تمام این شخصیت‌ها منحصر به‌فرد هستند و کار و اهداف مشخصی را دارند که Ubisoft Montreal برای آن‌ها ساخته است.

سپس فورنیر در رابطه با چگونگی عملکرد Co-Op در Far Cry 5 صحبت می‌‌کند که در اکثر مواقع مشابه Far Cry 4 خواهد بود. فورنیر می‌گوید اینکه یک بازیکن با هلیکوپتر به مبارزات برود و همزمان شخص دیگر که هم به‌صورت پیاده یا با ماشین وارد جنگ شود، بسیار رضایت‌بخش شده است.

از جنبه‌های دیگری هم در این ویدیو صحبت شده که از حیات وحش موجود در Far Cry 5 تا سایر بخش‌های گیم‌پلی مثل شعله افکن و یک سگ بامزه سر چشمه می‌گیرد.

اگر علاقه‌مند به تماشای این ویدیو هستید، می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید. Far Cry 5 در 27 مارس (سه‌شنبه 7 فروردین) برای پلتفرم‌های PS4 ،PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت FullScreen

منبع متن: pardisgame