Quantum Break

Remedy Entertainment در حال دوری از ساخت یک تجربه تک‌نفره سنتی AAA است گرچه آن‌ها متعهد شده‌اند تا تمرکز خود را برروی داستان‌سرایی حفظ کنند. بازی بعدی آن‌ها (که با نام رمزی P7 شناخته می‌شود و 505 Games ناشر آن است)، دارای عناصر چند نفره Co-Op خواهد بود.

به گزارش پردیس گیم، ما اطلاعات زیادی در رابطه با دلیل این تغییر مسیر آن‌ها نداریم اما توماس پوها، مدیر ارتباطات Remedy، اخیرا طی یک مصاحبه با GameIndustry جزئیات بیشتری از این تصمیم به اشتراک گذاشت. او گفت هزینه ساخت یک "تجربه تک‌نفره سنتی AAA" یکسان با Alan Wake یا Quantum Break امروزه تا 10 برابر افزایش یافته، در حالی که تعداد مخاطبان اساسا تغییری نکرده است:

"حقیقتا خلق یک تجربه تک‌نفره سنتی AAA بسیار گران است. سطح انتظارات بازیکنان در زمینه‌های مدت زمان بازی، ویژگی‌ها و ارزش تولید آن بسیار بالاست. انجام تمام این کارها هم هزینه خیلی زیادی دارد و اگر به 10 سال قبل برگردیم، همچنان می‌توان گفت وسعت بازار کنسول‌ها همین‌قدر است. در آخر، تعداد مخاطبانی که محصول خود را به آن‌ها می‌فروشید بی‌تغییر بوده اما امروزه هزینه ساخت بازی 10 برابر شده بنابراین با یک مشکل واضح روبه‌رو هستیم."

وی همچنین می‌گوید مشتری تمایل دارد بازی را به سرعت تمام کند و این در حالی است که سازندگان سال‌ها از عمرشان را برای درک و فهم جهانی که خلق کرده‌اند صرف می‌کنند. این مورد از نظر آن‌ها باعث ناامیدی است:

"از دید یک خالق، حتی وقتی که Alan Wake را ساختیم، به‌نظر می‌رسید که تمام وقت خود را صرف خلق شخصیت‌ها، جهان، قوانین و همه چیز کردیم. شما در چنین مواقعی می‌خواهید بازیکن بازه زمانی بیشتری را به عنوان‌تان بپردازد و انجام این کار در فضای تک‌نفره سنتی سخت است."

مشخص نیست که آیا اخبار جدیدی از پروژه P7 (که بر خلاف Alan Wake و Quantum Break کاملا مولتی‌پلتفرم خواهد بود) در سال 2018 می‌شنویم یا خیر. آن‌ها معمولا به روند بسیار کند توسعه بازی‌ها مشهور هستند. Alan Wake هفت سال پس از Max Payne 2 و Quantum Break شش سال بعد از Alan Wake منتشر شد.

منبع متن: pardisgame