در سال ۲۰۱۲ میلادی استودیوی بازیسازی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) از یک بازی نقش‌آفرینی جدید تحت عنوان Cyberpunk 2077 رونمایی کرد که بنا بر ایده‌ای از مایک پوداسمیت (Mike Pondsmith) خلق شده است. گرچه تا به الان هیچ جزئیاتی از این بازی منتشر نشده، اما شایعات جدید حاکی از آن هستند که قرار […]

شایعه: تریلر و دموی قابل بازی Cyberpunk 2077 در E3 2018 نمایش داده خواهد شد

در سال ۲۰۱۲ میلادی استودیوی بازیسازی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) از یک بازی نقش‌آفرینی جدید تحت عنوان Cyberpunk 2077 رونمایی کرد که بنا بر ایده‌ای از مایک پوداسمیت (Mike Pondsmith) خلق شده است. گرچه تا به الان هیچ جزئیاتی از این بازی منتشر نشده، اما شایعات جدید حاکی از آن هستند که قرار است در جریان رویداد E3 2018 شاهد انتشار اطلاعات و جزئیات بسیاری از این بازی مورد انتظار باشیم.

بر اساس گفته‌های دو منبع از GRYOnline (که توسط انجمن ResetEra منتشر شده است)، یکی از مهم‌ترین بازی‌های ویدئویی لهستان، یعنی عنوان Cyberpunk 2077 در نمایشگاه E3 2018 نمایش خواهد داشت. این کار از طریق انتشار یک تریلر جدید و همچنین نمایش نسخه آزمایشی (دمو) قابل بازی آن پشت درب‌های بسته صورت خواهد گرفت و مختص روزنامه‌نگاران خواهد بود.

بر اساس این مقاله، تریلر بازی Cyberpunk 2077 در یکی از کنفرانس‌های خبری این نمایشگاه منتشر خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که این مهم برای کنفرانس کدام یک از شرکت‌های مایکروسافت یا سونی برنامه‌ریزی شده است.

لازم به ذکر است که این اطلاعات توسط هیچ منبع رسمی‌ای منتشر نشده‌اند بنابراین باید تنها به چشم یک شایعه به آن بنگریم و منتظر اطلاعیه‌های رسمی استودیوی سی‌دی پراجکت رد بمانیم.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Cyberpunk 2077، چندی پیش، حساب کاربری رسمی توییتر منتسب به این بازی، پس از چهار سال فعال شد و توییت جدیدی منتشر ساخت. همچنین شایعه‌ای منتشر شد که حکایت از قابل بازی بودن این عنوان داشت. از سوی دیگر، مدتی پیش استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد ابراز کرد که احتمالاً هزینه تولید بازی Cyberpunk 2077 بسیار بیشتر از ساخته پیشین آن‌ها یعنی بازی محبوب و موفق The Witcher 3: Wild Hunt باشد. همچنین این سازنده با انتشار آگهی استخدامی اعلام کرد که به دنبال استخدام یک طراحی هنری است که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

بازی Cyberpunk 2077 احتمالاً برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد.

منبع متن: gamefa