بازی SD Gundam G Genesis Generation پیش از این برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا در دسترس قرار گرفته بود. اینک اما، این عنوان برای انتشار بر روی کنسول محبوب و موفق نینتندو سوییچ در تاریخ پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه (۲۶ آوریل ۲۰۱۸ میلادی) برنامه‌ریزی شده است. با این وجود، تا بدین لحظه تنها […]

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی SD Gundam G Genesis Generation اعلام شد

بازی SD Gundam G Genesis Generation پیش از این برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا در دسترس قرار گرفته بود. اینک اما، این عنوان برای انتشار بر روی کنسول محبوب و موفق نینتندو سوییچ در تاریخ پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه (۲۶ آوریل ۲۰۱۸ میلادی) برنامه‌ریزی شده است. با این وجود، تا بدین لحظه تنها قرار است که این بازی در بازار ژاپن منتشر گردد و هنوز اطلاعات درباره احتمال انتشار آن در بازار غرب در دست نیست. این اطلاعات از سوی شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) در طی جدیدترین شماره از مجله هفتگی و ژاپنی «فامیتسو» منتشر شده است.

نسخه نینتندو سوییچ بازی SD Gundam G Genesis Generation حاوی تمامی بسته‌های الحاقی‌ای خواهد بود که تاکنون برای نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا این بازی منتشر شده‌اند. اگر این بازی را زود خریداری کنید، یک بازی دیگر هم هدیه خواهید گرفت که Super Gachapon World: SD Gundam X نام دارد و در اصل در سال ۱۹۹۲ میلادی برای Super Famicom منتشر شده است.

نسخه نینتندو سوییچ بازی SD Gundam G Genesis Generation با قیمت ۶٫۸۸ ین (واحد پول ژاپن) برای خرید در دسترس قرار دارد. از آنجایی که دیگر نسخه‌های این بازی برای بازار غرب هم منتشر شده‌اند، احتمال عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی یادشده در بازار اروپا و آمریکای شمالی هم دور از ذهن نیست.

منبع متن: gamefa