LEGO Incredibles 2

بازی لگو The Incredibles 2 «پیکسار» و Villains «دی‌سی» در استودیو TT Games دست توسعه قرار دارد.

به نقل از پردیس‌گیم روز گذشته خبر در وبسایت Comicbooks.com منتشر شد که در حد یک شایعه بود اما امروز Eurogamer تاییدیه این خبر را از خود سازنده گرفت و ساخت این دو عنوان رسمی شد.

انتظار می‌رود هر دو بازی در سال جاری منتشر شود، مطمئناً بخاطر پخش انیمیشن Incredibles 2 در ماه ژوئن(خرداد 97) شاهد عرضه بازی لگو آن نیز در همین ماه خواهیم بود. لگو‌های فیزیکی Incredibles 2 نیز برای عرضه در زمان پخش این انیمیشن در نظر گرفته شده است.

منابع «یوروگیمر»‌ در استودیو سازنده بازی متذکر شده‌اند که این عنوان داستان هر دو فیلم The Incredibles را پوشش خواهد داد و با سایر سری انیمیشن‌های «پیکسار» گره خواهد خورد. همچنین جالب است که بدانید این بازی اولین عنوان لگو از سری انیمیشن‌های «پیکسار» خواهد بود.(اما اگر بخواهیم در مورد ناشر انیمیشن یعنی «دیزنی» بگوییم، این اولین بازی لگو آن‌ها نخواهد بود)

نکته‌ی جالب دیگر این است که امسال به‌ جای پنجمین بازی از سری LEGO Batman شاهد یک عنوان متفاوت خواهیم بود که شامل بسیاری از شخصیت‌های بد DC می‌شود. این عنوان که احتمالاً LEGO DC Villains نام خواهد داشت شامل Joker،Harley Quinn،Lex Luthor و ... خواهد شد.

احتمالاً Warner Bros به زودی از این دو عنوان رونمایی کند.

منبع متن: pardisgame