عملکرد خیره‌کننده‌ی 5 دشمن و باس حذف شده از Bloodborne را در محیط بازی تماشا کنید

شاید پیدا کردن محتویات و دشمنان حذف شده‌ از عنوان Bloodborne در بین فایل‌های بازی، کاری بسیار جذاب باشد اما تا زمانی که عملکرد آنها را از نزدیک و درون بازی مشاهده نکنید، به پتانسیل نهایی آنها پی نخواهید برد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Kotaku، در یک ماه اخیر، طرفداران دو‌آتیشه‌ی عنوان Bloodborne محتویات بسیاری از بازی را یافته‌اند که بصورت بلااستفاده در فایل‌های بازی حضور داشته و در بازی آنها را مشاهده نمی‌کنیم. از NPCهای عجیب‌ و غریب گرفته تا دشمنان جدید و حتی باس‌های غول‌پیکری که می‌توانستند تنوع بازی را به بشدت بالا ببردند.

تا حالا طرفداران، این محتویات را عموما در Chalice Dungeonها امتحان و ارزیابی کرده‌اند اما یکی از طرفداران یک قدم جلوتر رفته و پنج دشمن و باس متفاوت که در فایل‌ها پیدا شده بود را درون بازی انتقال داده است و باعث شده است بتوانیم نگاهی منحصربفرد را به حرکات و انیمیشن‌ها و ظاهر جذاب آنها بیاندازیم. برخی از این موجودات ظاهر و عملکردی نهایی داشته و برخی نیز نیمه‌کاره به نظر می‌رسند. یکی از این موجودات "Slug Princess" نمام دارد که بدون صدمه زدن به بازیکن، در محیط بازی بصورت آهسته حرکت می‌کند. همینطور موجوداتی به شکل جادوگر، هیولایی عظیم‌الجثه که بصورت نشسته حرکت می‌کند و همینطور دشمنی به نام "King of Skeleton" که از همه‌ی دشمنان ظاهری برجسته‌تر و انیمیشن‌هایی ظریف داشته و به نظر می‌رسد در مراحل نهایی توسعه از بازی کنار گذاشته شده است. شما می‌توانید ویدیوی جذابی از حضور این شخصیت‌ها به همراه یک باس جذاب را در زیر تماشا کنید:

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا بصورت Full Screen

تماشای انیمیشن‌ها و حضور این شخصیت‌ها در محیط بازی بسیار خیره‌کننده است و این طرفدار بااستعداد برنامه دارد که ویدیو‌های بیشتری نیز از موجودات دیگر با ما به اشتراک بگذارد. پس منتظر ویدیوی بعدی و پوشش پردیس‌گیم از راز‌های نهفته‌ی Bloodborne باشید.

منبع متن: pardisgame