به تازگی بخش اروپای شرکت نینتندو یک نظرسنجی جدید انجام داده و در جریان آن از کاربران کنسول نینتندو سوییچ خواسته تا لیست بازی‌هایی که می‌خواهند در سال ۲۰۱۸ میلادی خریداری کنند، را مشخص سازند. این فهرست شامل برخی بازی‌هایی است که تاکنون منتشر شده‌اند و نکته جالب وجود بازی‌هایی نظیر Bayonetta 3 و بازی […]

شایعه: نینتندوی اروپا به عرضه Bayonetta 3 و بازی نقش‌آفرینی Pokemon در سال جاری اشاره می‌کند

به تازگی بخش اروپای شرکت نینتندو یک نظرسنجی جدید انجام داده و در جریان آن از کاربران کنسول نینتندو سوییچ خواسته تا لیست بازی‌هایی که می‌خواهند در سال ۲۰۱۸ میلادی خریداری کنند، را مشخص سازند. این فهرست شامل برخی بازی‌هایی است که تاکنون منتشر شده‌اند و نکته جالب وجود بازی‌هایی نظیر Bayonetta 3 و بازی نقش‌آفرینی و بدون نام سری Pokemon است که مدت‌هاست شایعات آن در اینترنت دست به دست می‌شود.

شایعات زیادی درباره بازی جدید سری محبوب Pokemon در خروجی خبرگزاری‌های مرتبط با بازی‌های ویدئویی منتشر می‌شود و اینک گزارش‌های جدید، حکایت از عرضه آن در سال جاری میلادی دارند.

در حقیقت، بخش اروپای شرکت نینتندو در جریان یک نظرسنجی از بازیکنان خواسته تا بازی‌هایی که تمایل دارند تا دوازده ماه آینده خریداری کنند، را مشخص سازند. در میان بازی‌های بسیاری که تاکنون معرفی شده و حتی وارد بازار شده‌اند، دو بازی Bayonetta 3 و عنوان نقش‌آفرینی Pokemon بیش از همه خودنمایی می‌کنند. تصویر این نظرسنجی را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

حضور این دو بازی در این نظرسنجی مهر تائیدی بر انتشار آن‌ها در سال ۲۰۱۸ میلادی است اما باید این خبر را تنها یک حدس و گمان در نظر گرفت.

هنوز تاریخ انتشار دو بازی Bayonetta 3 و Pokemon برای کنسول نینتندو سوییچ توسط شرکت نینتندو اعلام نشده است. با این حال، برخی منابع خبر از عرضه آن‌ها تا انتهای سال میلادی به بازار داده‌اند و یحتمل شاهد انتشار آن‌ها در فصل کریسمس سال نوی میلادی باشیم.

منبع متن: gamefa