شرکت Sony با انتشار تصاویری شگفت‌انگیز از Photo Mode عنوان Shadow of the Colossus رونمایی کرد

Shadow of the Colossus، عنوان تحسین‌شده‌ی روزهای طلایی کنسول PS2، قصد دارد با یک بازسازی تحسین‌برانگیز و ظاهر مدرنِ خود، دل دارندگان کنسول PS4 را برباید. اما ارتقای گرافیکی تنها عنصری نیست که این بازسازی را به تجربه‌ای جذاب تبدیل کرده است بلکه شما قادر خواهید بود تا لحظات خیره‌کننده از تجربه‌ی خود را ثبت و به اشتراک بگذارید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، طبق مطلب جدیدی که از طریق Playstation Blog با طرفداران به اشتراک گذاشته شده است، شرکت Sony اعلام کرد که ویژگی جذاب Photo Mode در این عنوان وجود دارد و به مخاطبان اجازه خواهد داد که بر روی کنسول PS4 خود لحظات حماسی و دیدنی بازی را ذخیره و ویرایش نمایند.

در همین راستا، کارگردان هنری استدیوی Bluepoint Games، آقای "مارک اسکلتون" اعلام کرده است که این استدیو از همان ابتدای توسعه اطمینان داشته است که ویژگی Photo Mode را در این عنوان در دسترس قرار دهد و با توجه به بهبود فوق‌العاده‌ای که از نظر بصری در استدیو در حال انجام بوده، این یک ویژگی بی‌چون و چرا در بازی محسوب می‌شده است.

او در ادامه اعلام کرده است که Photo Mode، به بازیکنان "قدرت و انعطاف" کامل را در عکاسی و تصویربرداری خواهد داد. این ویژگی اجازه می‌دهد که بازیکنان فیلترهای مختلف را بر روی تصاویر اعمال کرده و از متغیرهای مختلف استفاده کرده تا تصویر دلخواه خود را تولید کنند. همینطور دوربین بازی نیز اجازه خواهد داد که بازیکنان از زوایای مختلف از طبیعت و شخصیت‌های بازی تصویربرداری کنند.

شما می‌توانید تصاویر خیره‌کننده‌ای از این ویژگی را در زیر مشاهده کنید:

عنوان Shadow of the Colossus در تاریخ 6 فوریه (18 بهمن) بصورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.  نظر شما در مورد این ویژگی چیست و دوست دارید در کدام عناوین آینده‌ این ویژگی را مشاهده کنید؟

منبع متن: pardisgame