PUBG

سال گذشته، Tencent در بدست آوردن استودیو سازنده PlayerUnknownBattlegrounds یعنی Bluehole/PUBG Corp ناکام ماند. در ماه آبان گذشته، این غول تکنولوژی حق انتشار و توزیع بازی در چین را بدست آورد.

در هر حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، این ابرشرکت با کمک نیروی پلیس توانست سازندگان برنامه تقلب را دستگیر کند.

با توجه به Bloomberg، شرکت بزرگ Tencent برای دستگیری مجرمان در 30 منطقه با پلیس کار کرد و در این عملیات 120 نفر دستگیر شدند. اتهام وارده به این افراد ساخت نرم‌افزار تقلب و تبلیغ آن در میان بازیکنان است. این برنامه‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهد که از کار‌های غیرمجاز مانند دیدن پشت دیوار، دیدن میدان نبرد از بالا یا هدف‌گیری خودکار برخوردار شوند.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که سازندگان تقلب از leaderboard‌ها برای تبلیغ استفاده می‌کردند که این خود خلاف قانون است. و همچنین در استفاده از این تقلب‌ها امده است که در هر بازی تعداد کشتن خودتان را حول 15 نگه دارید تا لو نروید.

بعد از یک سال، PUBG Corp تعداد 3 میلیون بازیکن همزمان را جشن می‌گیرد، اگرچه در طول این یک سال 1.5 میلیون بازیکن از زمانی که بازی در «دسترسی زودهنگام»(Early Access) بود بخاطر تقلب بن شده‌اند.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame