بسیاری از بازیکنان مدت‌هاست که منتظر معرفی بازی جدید استودیوی راک‌استیدی (Rocksteady) هستند که به واسطه ساخت سه‌گانه محبوب و موفق Batman Arkham شناخته می‌گردد و زمان زیادی است که در حال توسعه پروژه جدید خود است. پس از انتشار بازی Batman: Arkham Knight، طرفداران بی‌صبرانه منتظر معرفی جدیدترین بازی در دست ساخت استودیوی راک‌استیدی […]

تصویری از روند توسعه بازی جدید استودیوی راک‌استیدی منتشر شد

بسیاری از بازیکنان مدت‌هاست که منتظر معرفی بازی جدید استودیوی راک‌استیدی (Rocksteady) هستند که به واسطه ساخت سه‌گانه محبوب و موفق Batman Arkham شناخته می‌گردد و زمان زیادی است که در حال توسعه پروژه جدید خود است.

پس از انتشار بازی Batman: Arkham Knight، طرفداران بی‌صبرانه منتظر معرفی جدیدترین بازی در دست ساخت استودیوی راک‌استیدی هستند. به موجب همین امر، این استودیو، با انتشار تصویری از روند توسعه پروژه معرفی نشده خود در شبکه اجتماعی توییتر، بر عطش و هیجان آن‌ها افزوده است.

راک‌استیدی، استودیوی سازنده سه‌گانه موفق Batman Arkham، با انتشار تصویری از مراحل موشن کپچر (Motion Capture) بازی جدید خود، علاقه‌مندانش را هیجان‌زده کرده است. از مدت‌ها قبل، ساخت بازی جدیدی توسط این استودیو تائید شده بود اما تابدین لحظه هیچ سرنخی از این که این پروژه در چه سبک و سیاقی خواهد بود، در دست نیست.

همانطور که از زیر می‌توانید مشاهده کنید، استودیوی مورد بحث، یک تصویر از روند توسعه بازی جدید خود با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. گویا این تصویر از مراحل موشن کپچر جدیدترین پروژه راک‌استیدی گرفته شده است. آخرین بازی عرضه شده توسط این استودیو، بازی محبوب و موفق Batman: Arkham Knight است.

گرچه هویت این بازی مشخص نیست، اما در ماه اکتبر سال گذشته میلادی، استودیوی راک‌استیدی به طرفداران خود اطمینان داد که بازی جدیدشان، آن‌ها را شگفت‌زده خواهد کرد. همچنین برخی منابع ابراز داشته‌اند که این بازی بر اساس شخصیت ابرقهرمان سوپرمن خواهد بود که البته هنوز چیزی در این خصوص تائید نشده است.

نظر شما در این باره چیست؟ فکر می‌کنید جدیدترین ساخته سازندگان مجموعه Batman Arkham چگونه بازی‌ای خواهد بود؟

منبع متن: gamefa