مدیر ایکس‌باکس فیل اسپنسر با حضور در پادکست جدید لری هریب ملقب به میجور نلسون، نوید تغییرات خوب و مثبتی در E3 2018 مایکروسافت را داده است که طبیعتاً باعث خوشحالی بسیاری از بازیکنان مشتاق بازی‌های جدید می‌شود. اسپنسر در این پادکست چنین گفته است: فکر نکنم تاکنون در این باره صحبت کرده باشیم، ولی […]

اسپنسر: کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 تغییرات مثبتی را به دنبال خواهد داشت

مدیر ایکس‌باکس فیل اسپنسر با حضور در پادکست جدید لری هریب ملقب به میجور نلسون، نوید تغییرات خوب و مثبتی در E3 2018 مایکروسافت را داده است که طبیعتاً باعث خوشحالی بسیاری از بازیکنان مشتاق بازی‌های جدید می‌شود.

اسپنسر در این پادکست چنین گفته است:

فکر نکنم تاکنون در این باره صحبت کرده باشیم، ولی به نظر من تغییرات مثبتی را در E3 خواهیم دید. این می‌تواند برای ما جالب باشد و همچنین تغییری خوب.

در حال حاضر احتمالات زیادی وجود دارد و منظور اسپنسر از تغییر می‌تواند تغییر در بازی‌ها باشد یا روند کنفرانس. شاید مایکروسافت قصد دارد که کنفرانسی مانند EA Play را برگزار کند که بیشتر به طرفداران می‌پردازد یا به کنفرانسی مانند کنفرانس نینتندو روی بیاورد و به عناوین مهم و انحصاری بپردازد. به هر حال، تنها کاری که می‌توان کرد انتظار برای جزئیات بیشتر است.

E3 2018 از ۱۲ الی ۱۴ ژوئن (۲۲ تا ۲۴ خرداد) برگزار خواهد شد. در حال حاضر نمی‌دانیم که باید چه انتظاراتی از کنفرانس مایکروسافت طی این رویداد داشته باشیم اما احتمالاً نسخه‌ی جدید Halo و Forza و بازی‌های بهبود یافته‌ی جدید روی ایکس‌باکس وان ایکس بخشی از این کنفرانس خواهند بود.

منبع متن: gamefa