Metal Gear Survive

با توجه به اینکه فقط یک ماه تا انتشار اولین نسخه از سری Metal Gear بدون کارگردانی هیدئو کوجیما به نام Metal Gear Survive باقی مانده، Konami جزئیاتی مهم از آن را به اشتراک می‌گذارد. 

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameSpot، یکی از مهم‌ترین جزئیاتی که فهمیدیم، این است که حتی برای انجام بازی به‌صورت نک‌نفره به اتصال دائمی اینترنت نیاز خواهید داشت. چنین چیزی را برای عناوین دیگری مثل Destiny 2 و سایر بازی‌های آنلاین‌محور هم شنیده‌ایم. Konami دلیل این کار را آن‌طور بیان کرد که اتصال دائمی به اینترنت باعث می‌شود تجربه "مشابه‌ای" بین بخش تک‌نفره و چندنفره به‌وجود آید.

Metal Gear Survive همچنین دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود. شما می‌توانید سکه‌های داخل بازی را با پول واقعی خریداری کنید یا اگر صبور باشید، می‌توانید آن‌ها را با پیشرفت در گیم‌پلی به‌دست آورید (قیمت سکه‌ها مشخص نشد). از آنجا که Metal Gear Solid V: The Phantom Pain هم تعدادی پرداخت‌های درون برنامه‌ای ارائه می‌داد، پس چیز جدیدی برای فرانچایز نیست. در تصویر بالا می‌توانید آیتم‌هایی که در فروشگاه Metal Gear Survive قابل خریداری است را مشاهده کنید اما به یاد داشته باشید کار ساخت بازی هنوز به‌طور کامل به اتمام نرسیده بنابراین احتمال تغییر وجود دارد. 

جنیفر سینگ (Jennifer Tsang)، مدیر برند Konami، طی گفت‌وگویی با سایت Gamespot گفت بخش داستانی بازی حدود 15 الی 20 ساعت زمان نیاز خواهد داشت. احتمال دارد با توجه به سبک بازی شما، مدت زمان بیشتری هم مشغول شوید. همچنین بازی دارای بخش Co-Op و چندنفره است بنابراین شاید دوباره به بازی برای تجربه سایر بخش‌ها برگردید.

  

  

  

  

Metal Gear Survive در 20 فوریه (سه‌شنبه 1 اسفند) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد. همچنین تاریخ شروع و پایان بتای آزاد بازی را می‌توانید در این خبر مشاهده کنید.

منبع متن: pardisgame