این بسته الحاقی شامل تعدادی از پرافتخار ترین و بزرگ ترین ورزشکاران این عرصه می باشد که هم اکنون در دسترس قرار گرفته است و بازی بازان می توانند آن را دانلود کنند. استودیوی ۲K Games سازنده عنوان محبوب WWE 2K اعلام کرد که بسته Enduring Icons برای عنوان WWE 2K18 در دسترس کاربران قرار […]

بسته الحاقی Enduring Icons برای عنوان WWE 2K18 در دسترس قرار گرفت

این بسته الحاقی شامل تعدادی از پرافتخار ترین و بزرگ ترین ورزشکاران این عرصه می باشد که هم اکنون در دسترس قرار گرفته است و بازی بازان می توانند آن را دانلود کنند.

استودیوی ۲K Games سازنده عنوان محبوب WWE 2K اعلام کرد که بسته Enduring Icons برای عنوان WWE 2K18 در دسترس کاربران قرار گرفته است و علاقه مندان به این بازی می توانند به دانلود آن بپردازند. این بسته الحاقی که برای عنوان یاد شده به انتشار رسیده، شامل تعدادی از با استعداد ترین کشتی گیران تاریخ است که در این رقابت ها مشغول به فعالیت بوده اند و شما نیز می توانید از همین لحظه با دریافت این بسته الحاقی از مبارزه با آن ها لذت تمام را ببرید.

این بسته الحاقی شامل تعدادی از سوپراستار های مسابقات WWE است که از این جمله می توان به Jeff و Matt Hardy اشاره کرد که در کنار ستاره بزرگ Hall of Fame یعنی Beth Phoenix و همینطور Ricky Morton و Robert Gibson قرار گرفته اند. این بسته بخشی از نسخه سیزن پس این بازی به حساب می آید که البته افرادی هم که نسخه استاندارد بازی را در اختیار دارند، می توانند با پرداخت ۷٫۹۹ دلار به صورت جداگانه این بسته الحاقی را دریافت کنند و با ستارگان بزرگ دنیای WWE همراه شوند و با آن ها از تجربه بازی لذت دوچندان ببرند. این بسته در حال حاضر فقط برای نسخه های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و همینطور رایانه های شخصی در دسترس است و کاربران سوییچ در حال حاضر قادر به تهیه آن نیستند اما این بسته الحاقی به زودی برای این افراد نیز به انتشار خواهد رسید.

لازم به ذکر است که اعلام کنم عنوان WWE 2K18 در حال حاضر برای کاربران پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، رایانه های شخصی و همینطور نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد و این افراد می توانند از هم اکنون به تجربه بسته الحاقی جدید این بازی بپردازند و با برخی از بزرگ ترین و به یاد ماندنی ترین ستارگان دنیای WWE همراه شوند.

 

منبع متن: gamefa