شما در به روز رسانی بعدی عنوان Final Fantasy 15، به جای این که صبر کنید تا زمان بازی به صورت پیش فرض تغییر پیدا کند، می توانید خودتان زمان را جلو ببرید تا به ساعت مورد نظر خود برسید. در اکثر بازی های جهان آزاد شما قادرید با انجام عملی خاص، زمان بازی را […]

به‌روزرسانی بعدی Final Fantasy 15 اجازه پیش‌برد زمان بازی را به شما خواهد داد

شما در به روز رسانی بعدی عنوان Final Fantasy 15، به جای این که صبر کنید تا زمان بازی به صورت پیش فرض تغییر پیدا کند، می توانید خودتان زمان را جلو ببرید تا به ساعت مورد نظر خود برسید.

در اکثر بازی های جهان آزاد شما قادرید با انجام عملی خاص، زمان بازی را جلو ببرید. این عمل در بازی The Witcher 3 با انجام مدیتیشن صورت میگیرد، در بازی The Elder Scrolls با استراحت کردن، و در سری Zelda هم با نشستن در کنار آتش، انجام می شود. به همین ترتیب، شما تقریبا در هر بازی جهان آزاد، می توانید با انجام عملی خاص، زمان بازی را جلو ببرید. این چیزی است که عنوان Final Fantasy 15 در آن کمبود داشت و نبود آن در گیم پلی بازی نیز به شدت احساس می شد. چرا که شما به هر دلیلی، دوست دارید زمان بازی را سریع تر طی کنید اما برای انجام این کار باید صبر کنید تا زمان بازی به صورت پیش فرض جلو برود. به هر حال این قابلیتی است که در به روز رسانی جدید عنوان Final Fantasy 15 به این بازی اضافه شده است.

شما در این به روز رسانی می توانید با “صبر کردن” زمان بازی را جلو ببرید. بنابراین لازم نیست از این به بعد برای جلو بردن زمان بازی منتظر باشید تا این عمل به صورت خود به خود انجام شود. اما جدای از این بحث، این به روز رسانی چند تغییر کوچک و بزرگ دیگر نیز به این بازی اضافه کرده است که شما می توانید در پایان این متن با برخی از این تغییرات بیشتر آشنا شوید تا از آن چه در نسخه جدید این بازی، سازندگان برایتان آماده کرده اند، مطلع شوید.

همناطور که پیدا است و شما هم شاهد هستید، عنوان Final Fantasy 15 از زمان انتشارش تا به حال، هر روزه بیشتر و بیشتر گسترش پیدا کرده است که این مهم، به لطف حمایت اسکوئر اینکس و خدمات آن است که پس از انتشار بازی ها نیز به نحو احسن به آن ها ادامه می دهد. شما در این بازی علاوه بر بسته های الحاقی پولی، می توانید محتویات و ویژگی های رایگان را که در سایر بسته های الحاقی این بازی به صورت رایگان در دسترس هستند را تهیه کنید و به تجربه کامل تری از این بازی بپردازید. این بسته الحاقی در حال حاضر برای کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس است، در حالی که این بسته برای رایانه های شخصی نیز در آینده منتشر خواهد شد. در ادامه از شما دعوت می کنم با معرفی برخی از تغییرات این به روز رسانی با ما همراه باشید.

  • محتوای ویژه Festival of Assassins به پایان می رسد.
  • گزینه “صبر کردن” به منظور پیش برد زمان بازی به مرحله اجرا رسیده است.
  • امکان آموزش با Aranea در بازی پیاده سازی شده است.
  • بخش آموزش بازی با مجموعه ای از تمرینات جدید گسترش پیدا کرده است.
  • بسیاری از باگ ها بهبود پیدا کرده اند.

منبع متن: gamefa