هواداران بازی مورد انتظار Monster Hunter World در کشورهای ایالات متحده‌ی آمریکا، کانادا و قاره‌ی اروپا می‌توانند منتظر یک باندل جدید برای PS4 Pro با طرح این بازی باشند تا هم از طرح و زیبایی خود کنسول لذت ببرند و هم از تجربه‌ی خود بازی در وضوح و رزولوشن 4K.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت گیم اسپات، این کنسول با طرح اژدها و رنگ مشکی و یک کنترلر با رنگ قرمز و اژدهای مشکی روی آن عرضه می‌شود. این کنسول به صورت محدود در روز عرضه‌ی بازی Monster Hunter World عرضه می‌شود و کاربران آمریکای شمالی می‌توانند با قیمت 450 دلار و کاربران اروپایی با قیمت 380 پوند می‌توانند این کنسول زیبا را خریداری کنند. شما می‌توانید تصویر این کنسول ارزشمند را مشاهده کنید.

البته اگر شما نتوانستید که این کنسول زیبا و محود را خریداری کنید اما دوست دارید که یک نسخه‌ی منحصر به فرد از کنسول PS4 Pro را داشته باشید، می‌توانید رنگ سفید این کنسول را با قیمت 400 دلار خریداری کنید. تا قبل از عرضه‌ی این کنسول به رنگ سفید، شما باید یک باندل از این کنسول را به همراه بازی Destiny 2 خریداری می‌کردید اما اکنون امکان خریداری این کنسول به صورت جدا وجود دارد.

 

بازی Monster Hunter World در تاریخ 6 بهمن 1396 عرضه می‌شود. این عنوان یک بازی انحصاری برای کنسول PlayStation 4 نیست و کاربران کنسول Xbox One هم می توانند در تاریخ 6 بهمن این عنوان را تجربه کند، اما کاربران نسخه‌ی PC باید مدت بیشتری را انتظار بکشند. همچنین این بازی محتویات و بسته‌های اضافی‌ای را به صورت انحصاری برای کنسول PS4 و مرتبط با بازی Horizon Zero Dawn خواهد داشت.

منبع متن: pardisgame