Detroit: Become Human

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از مجله فرانسوی Le Monde، بودجه بازی در دست ساخت Detroit: Become Human که توسط «دیوید کیج» کارگردانی می‌شود معادل 30 میلیون یورو است.

پروژه قبلی Quantic Dream با احتساب تبلیغات و بازاریابی تقریبا 52.2 میلیون دلار خرج برداشته است (21.8 میلیون پوند). Le Monde همچنین گزارش داد که عنوان Heavy Rain فروشی 5.3 میلیون نسخه‌ای داشته است که با درآمدی معادل 130 میلیون دلار برابری می‌کند.

به طور حتم Quantic Dream توقع دارد عنوان Detroit: Become Human که پس زمینه Neo-Noir آن به خوبی احساس می‌شود نیز به درآمدی مشابه درآمد Heavy Rain دست پیدا کند. در این میان «دیوید کیج»  و شرکتش به دنبال اتهام عدم رعایت حقوق کارکنان تحت بررسی دقیق قرار دارند. این احتمالاً بر روی ساخت Detroit: Become Human نیز تاثیر خواهد گذاشت.

دو روز پیش در سه مجله فرانسوی گزارش شد که آقای «دیوید کیج» و همکارش آقای «فاندرمیر» حقوق کارمندی را زیر پا می‌گذارند و شوخی‌های نژادی را در محل کار عادی می‌دانند.

Detroit: Become Human یک عنوان علمی-تخیلی هیجان‌انگیز است که داستان سه هوش‌مصنوعی شبیه به انسان را روایت می‌کند. شخصیت اصلی Kara نام دارد که از کارخانه ساخت فرار کرده است.

بازی همانند پروژه‌های قبلی Quantic Dream، شامل دیالوگ‌های تنش‌زا و انتخابات اثرگذار در داستان خواهد بود.

منبع متن: pardisgame