طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی اعلام شده است که بروزرسانی جدید بازی Call of Duty WW2 با محوریت تعادل اسلحه‌ها منتشر خواهد شد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید. بازی Call of Duty WW2 در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و توانست با ثبت نمرات بسیار خوب، کسب نظر مثبت منتقدان و بازیکنان […]

بروزرسانی جدید بازی Call of Duty WW2 با محوریت تعادل اسلحه‌ها منتشر خواهد شد

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی اعلام شده است که بروزرسانی جدید بازی Call of Duty WW2 با محوریت تعادل اسلحه‌ها منتشر خواهد شد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

بازی Call of Duty WW2 در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و توانست با ثبت نمرات بسیار خوب، کسب نظر مثبت منتقدان و بازیکنان این سری بازی، فروش بسیار خوبی هم کسب نماید و در هفته‌های اول انتشار خود، رکورد های بسیار خوبی را از لحاظ فروش به ثبت برساند. عنوان Call of Duty WW2 در سال جاری به ریشه‌های خود یعنی نبرد در جنگ جهانی دوم بازگشت و توانست در این بازگشت موفق هم عمل کند. انگار واقعا بازیکنان بعد از چند سال تجربه گیم پلی این بازی در دنیای مدرن و تکنولوژی‌های پیشرفته، به یک جنگ جهانی جذاب، خونین و جذاب نیاز داشتند و در حال حاضر هم بخش چندنفره این بازی، میزبان بازیکنان بسیار زیادی است.

البته نا گفته نماند که این بازی در روزهای اول انتشار خود، از مشکلات بخش چندنفره و سختی در اتصال بازیکنان به سرور ها رنج می‌برد که البته با انتشار بروزرسانی‌های متعدد و پشتیبانی سازندگان از بازی، این مشکلات هم رفع گردید. اما به منظور ایجاد تعادل و ثبات بیشتر در بازی Call of Duty WW2 ، سازندگان قصد دارند بروزرسانی دیگری را برای بازی منتشر کنند که به بخش اسلحه‌های بازی مربوط است.

به تازگی یکی از اعضای استودیو تیم سازنده بازی یعنی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer) در سایت ردیت تایید کرده است که بروزرسانی جدید بازی با محوریت تعادل اسلجه‌ها، بزودی عرضه خواهد شد:

تمامی تغییراتی که قصد داریم در بازی ایجاد کنیم، در استودیو برای باری دیگر بررسی شده است و این تغییرات هر چند هم که کوچک باشند، در بازی تاثیر خواهند داشت. این تغییرات کوچک به سلاح‌های بازی در کلاس‌های مختلف مربوط است و می‌تواند تعادل گیم پلی بازی را بالا ببرد. این بروزرسانی جدید در هفته جاری برای بازی منتشر خواهد شد.

در ادامه و بعد از انتشار رسمی این بروزرسانی جدید که با محوریت تعادل اسلحه‌ها منتشر خواهد شد، جزئیات دقیق آن هم اعلام خواهد شد تا تمامی کاربران بتوانند از جزئیات کامل اعمال شده در بخش اسلحه‌های بازی، اطلاعات لازم را به دست آورند. همچنین در روزهای پایانی ماه ژانویه، یک بروزرسانی حجیم و کاربردی برای این بازی منتشر خواهد شد که تغییرات زیادی را در بازی اعمال خواهد کرد و محتویات جدیدی را با خود همراه دارد.

از دیگر اخبار جدید این بازی، می‌توان به استخدام یک نورپرداز حرفه ای از سوی شرکت تری‌آرک اشاره کرد که طبق شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد این نورپرداز برای پروژه بعدی این شرکت که احتمالا Call of Duty 2018 خواهد بود، استفاده خواهد شد. جزئیات بیشتر این خبر در اینجا قابل مطالعه است.

منبع متن: gamefa