بندای نمکو (Bandai Namco) دیروز اعلام نمود که برای جبران مشکلات بتای هفته‌ی قبل Dragon Ball FighterZ، قصد برگزاری یک بتای عمومی دیگر به مدت ۲۴ ساعت را دارد و حال دریافته‌ایم که در چه زمانی این بتا آغاز می‌شود. بتای عمومی نهایی Dragon Ball FighterZ از ساعت ۸:۳۰ روز ۲۸ دی آغاز می‌گردد و […]

تاریخ آغاز بتای عمومی جدید Dragon Ball FighterZ مشخص شد

بندای نمکو (Bandai Namco) دیروز اعلام نمود که برای جبران مشکلات بتای هفته‌ی قبل Dragon Ball FighterZ، قصد برگزاری یک بتای عمومی دیگر به مدت ۲۴ ساعت را دارد و حال دریافته‌ایم که در چه زمانی این بتا آغاز می‌شود.

بتای عمومی نهایی Dragon Ball FighterZ از ساعت ۸:۳۰ روز ۲۸ دی آغاز می‌گردد و دقیقاً تا یک روز ادامه می‌یابد. در حال حاضر مشخص نیست که شخصیت‌های جدیدی در این بتا حضور پیدا می‌کنند یا اینکه شاهد همان شخصیت‌های بتای قبلی خواهیم بود.

علاوه بر این امروز تایید شده است که Android 21، شخصیت جدیدی که توسط Akira Toriyama خلق شده، جزو شخصیت‌های قابل بازی Dragon Ball FighterZ خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که مدل قابل بازی این شخصیت با مدل موجود در بخش داستانی تفاوت‌هایی خواهد داشت.

Dragon Ball FighterZ در ۲۵ ژانویه مصادف با ۵ بهمن برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌گردد. به‌تازگی نیز شاهد مشخص شدن سیستم مورد نیاز آن برای رایانه‌های شخصی و همچنین مزایای پیش‌خریدش برای این پلتفرم بوده‌ایم که البته با مزایای نسخه‌های کنسولی یکسان بوده و تفاوتی ندارند.

Dragon Ball FighterZ که توسط سازنده‌ی Guilty Gear و BlazBlue یعنی آرک سیستم ورکس (Arc System Work) توسعه یافته، یک عنوان مبارزه‌ای دوبعدی است که شامل شخصیت‌های انیمه/مانگای محبوب Dragon Ball می‌شود و با ارائه‌ی مجموعه‌ای از شخصیت‌های متنوع، به شما اجازه می‌دهد که یک تیم سه نفره بسازید و چه به‌صورت آفلاین در بخش کمپین و آنلاین در بخش چندنفره، به مبارزه و رقابت بپردازید.

منبع متن: gamefa