تماشا کنید: تاریخ عرضه عنوان اکشن هیجان‌انگیز روانی Past Cure اعلام شد

استودیو تازه تاسیس Phantom 8 در حال کار بر روی یک عنوان اکشن هیجان‌انگیز روانی به نام Past Cure است. این عنوان با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته می‌شود و برای عرضه در تاریخ 23 فوریه (جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۶) برای سه پلتفرم PC ،PS4 و Xbox One برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Past Cure ،DSOGaming بازیکنان را در نقش شخصیتی به نام ایان، یک سرباز حرفه‌ای سابق، قرار می‌دهد. داستان از جایی آغاز می‌شود که ایان خانه‌ی امن  برادرش مخفی شده و خود را دنیا و کابوس‌هایش پنهان کرده است. در نتیجه سال‌ها آزمایش و البته سال‌ها شکنجه در زندان، ایان حال قدرت جابجایی اجسام با ذهن خود را بدست آورده و همچنین می‌تواند زمان را نیز دستکاری کند. این قدرت‌ها عواقبی را برای ایان به همراه داشته است، مغز او به شدت آسیب دیده و گاهی او را میان دنیای واقعی و توهم قرار می‌دهد. سرانجام ایان به کمک برادر خود موفق به یافتن مسیری برای انتقام‌گیری و درک حقایق پنهان سرنوشت خود می‌شود در حالی که تصورش را هم نمی‌تواند بکند که در مرحله بعدی زندگی چه چیزی انتظارش را می‌کشد.

نقل قولی از مدیر عامل استودیو Phantom 8 آقای سایمون گردهزمن در مورد Past Cure: "به لطف تیمی متشکل از تنها 8 توسعه‌دهنده، هدف ما این است که نشان دهیم اشتیاق، استعداد و بلندپروازی می‌تواند به شما در ارائه عنوانی کمک کند که می‌تواند از سطح انتظارات عموم از یک استودیو مستقل فراتر رود. PAST CURE اولین عنوان ما است، در طول مراحل توسعه جوایز مختلفی را بدست آورده است و بسیار هیجان‌زده هستیم که سرانجام می‌توانیم این عنوان را در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار دهیم."

 در ادامه شاهد جدیدترین نمایش از گیم‌پلی این بازی باشید.

دانلود SD - دانلود HD

تماشا بصورت فول‌اسکرین

منبع متن: pardisgame