پروژه‌ای جدید از دنیای Alien با همکاری استودیوی Cold Iron و FoxNext Games در دست ساخت قرار دارد که برروی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نامشخصی منتشر خواهد شد.  FoxNext Games واحد بازی‌سازی کمپانی Twentieth Century Fox، شب گذشته اعلام نمود که آن‌ها استودیوی Cold Iron را خریداری کرده‌اند تا برروی عنوانی تیراندازی و آنلاین که در دنیای […]

استودیوی Cold Iron توسط FoxNext Games خریداری شد

پروژه‌ای جدید از دنیای Alien با همکاری استودیوی Cold Iron و FoxNext Games در دست ساخت قرار دارد که برروی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نامشخصی منتشر خواهد شد. 

FoxNext Games واحد بازی‌سازی کمپانی Twentieth Century Fox، شب گذشته اعلام نمود که آن‌ها استودیوی Cold Iron را خریداری کرده‌اند تا برروی عنوانی تیراندازی و آنلاین که در دنیای سینمایی Alien جریان خواهد داشت، کار کنند. این عنوان قرار است برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نامشخصی منتشر شود، و متفاوت از بازی‌های تلفن همراه خواهد بود که شرکت FoxNext Games عمدتا برروی آن‌ها کار کرده است. مدیرعامل شرکت FoxNext Games آقای آرون لوب (Aaron Loeb) در مورد مالکیت استودیوی Cold Iron و همچنین انتظار آن‌ها از عملکرد استودیوی مذکور صحبت کردند:

استودیوی Cold Iron استعداد درخشانی در زمینه طراحی، ساخت و توسعه دارد. ما در FoxNext Games بسیار خوشحالیم، زیرا به دنبال ساخت عناوین بزرگ و انتشار آن‌ها برروی چندین پلتفرم هستیم. من بشخصه یکی از طرفداران کارهای استودیوی Cold Iron هستم و تمامی ما در FoxNext Games بسیار هیجان‌زده‌ایم تا همراه با آن‌ها برروی خلق عنوانی اکشن کار کنیم، و در دنیای رازآلود Alien غوطه‌ور شویم.

استودیوی Cold Iron در سال ۲۰۱۵ و توسط گروهی از پیشکسوتانی که برروی عناوینی همچون Bioshock Infinite ،Metroid Prime 3 و Neverwinter کار کرده‌اند، تاسیس شد. از آن زمان تا به اکنون اعضای تیم به ۲۵ نفر افزایش یافته و به دفتری در شهر Silicon Valley (کالیفرنیا) نقل مکان کرده‌اند. مدیرعامل استودیوی Cold Iron آقای کریگ زینکیِویچ (Craig Zinkievich) در مورد اینکه تیم آن‌ها با توجه به پیشینه کاری‌شان متناسب کار برروی پروژه جدید هستند، صحبت کردند:

ما به دیدگاه FoxNext Games ایمان داریم و از فرصتی که پیش آمده تا برروی این دنیای فوق‌العاده و غنی کار کنیم، بسیار هیجان‌زده‌ایم. پیشینه کاری ما در ساخت دنیاهایی آنلاین، کاملا متناسب با برنامه‌‌های کاری حال حاضرمان است. بی‌صبرانه منتظر ارائه اطلاعات بیشتر در رابطه با این پروژه هستیم.

بنظر می‌رسد مدتی باید صبر کنیم تا اخبار جدیدی در مورد عنوان Alien در دست ساخت این استودیو بشنویم. اما جزئیات پراکنده منتشر شده نوید یک بازی قابل قبول را می‌دهند. پس از مشاهده عناوین تیراندازی ناامید کننده از این سری، طرفداران قطعا به دنبال انتشار بازی‌ای هستند که انتظارات آن‌ها را برآورده کنند.

منبع متن: gamefa