Alien: Isolation

FoxNext Games که قسمت بازی‌های ویدیویی شرکت Fox می‌باشد و در سال 2017 تشکیل شد، استودیو Cold Iron را برای ساخت نسخه بعدی از سری Alien خریداری کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Polygon، قرار است بازی جدید سری Alien یک بازی شوتر باشد و برای کنسول‌ها و PC توسعه یابد.

FoxNext در یک جلسه در راستای این گسترش گفت:

"ما تعهد داریم که عناوینی AAA برای طرفداران سری بازی‌های مورد علاقه ارائه دهیم."

Cold Iron Studios در سال 2015 توسط اعضای اصلی استودیو Cryptic تشکیل شد. در حال حاضر Cold Iron شامل "کریگ زینکویچ" (Craig Zinkievich) به عنوان رئیس، "شانون پوسنیوسکی" (Shannon Posniewski) به عنوان رئیس بخش تکنولوژی و "مت هایسون" (Matt Highison) در شغل کارگردان هنری می‌شود.

"آرون لوب" (Aaron Loeb)، رئیس FoxNext Games در مورد تشکیل این استودیو گفت:

"Cold Iron Studios کارکنان،طراحان و استعداد توسعه خارق‌العاده‌ای دارد و بخاطر همین ما بسیار هیجان‌زده‌ هستیم که به آن‌ها خوش‌آمد بگوییم. ما امید‌واریم به کمک آن‌ها عناوین چند پلتفرمی زیادی در ژانر‌های مختلف با کیفیت عالی تولید کنیم. من به عنوان طرفدار کار‌های قبلی این استودیو بسیار خوشحال هستم که با آن‌ها کار می‌کنم و برای ورود به دنیای محبوب Alien نمی‌توانم صبر کنم."

از جانب دیگر آقای "زینکویچ"، رئیس استودیو Cold Iron گفت:

"ما به چشم‌اندازی که FoxNext برای ما در نظر گرفته است ایمان داریم و بسیار خوشحال هستیم که به ما فرصت کشف دنیایی جالب و غنی داده شده است. گذشته ما به ساخت بازی‌های آنلاین بر می‌گردد و رساندن سری بازی‌های مختلف به سطحی جدید در سرگرمی‌های تعاملی با محصولات ما همخوانی دارد. ما نمی‌توانیم برای اشتراک اطلاعات بیشتر صبر کنیم!

قبل از این سری بازی‌های Alien با تصمیم Fox زیر نظر Sega بود که در طی قراردادی طولانی مدت، عناوین مختلفی از این سری منتشر کرد که آخرین آن Aliens: Isolation بود.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا به آینده این سری که در دستان استودیو Cold Iron قرار دارد امیدوار هستید؟

منبع متن: pardisgame