ماه گذشته میلادی، استودیوی فلش‌بالب گیمز (Flashbulb Games) با استودیوی استیج کلیر (Stage Clear Studios) به منظور عرضه مجدد بازی Max: The Curse of Brotherhood، محصول سال ۲۰۱۳ میلادی، بر روی کنسول نینتندو سوییچ همکاری کرد. متاسفانه، در حال حاضر این بازی تنها به صورت دیجیتالی بر روی این کنسول هیبریدی در دسترس قرار دارد. […]

نسخه نینتندو سوییچ Max: The Curse of Brotherhood به صورت فیزیکی هم عرضه می‌گردد

ماه گذشته میلادی، استودیوی فلش‌بالب گیمز (Flashbulb Games) با استودیوی استیج کلیر (Stage Clear Studios) به منظور عرضه مجدد بازی Max: The Curse of Brotherhood، محصول سال ۲۰۱۳ میلادی، بر روی کنسول نینتندو سوییچ همکاری کرد. متاسفانه، در حال حاضر این بازی تنها به صورت دیجیتالی بر روی این کنسول هیبریدی در دسترس قرار دارد. با این حال، این مهم به زودی تغییر خواهد کرد چراکه به تازگی شرکت وایرد پروداکشنز (Wired Productions) رسماً اعلام کرد که آن‌ها با توسعه‌دهندگان بازی Max: The Curse of Brotherhood به منظور عرضه نسخه فیزیکی این بازی در سال جاری میلادی همکاری خواهند کرد.

وایرد پروداکشنز در ادامه به این نکته اشاره داشت که کمک آن‌ها به دو استودیوی استیج کلیر و فلش‌بالب گیمز به منظور عرضه نسخه فیزیکی این بازی، به خاطر تقاضای بالای طرفداران بازی مورد بحث است. این شرکت همچننی مسئولیت انتشار نسخه پلی‌استیشن ۴ این عنوان را هم بر عهده داشته است. نسخه فیزیکی بازی Max: The Curse of Brotherhood بر روی کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ ۲۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و برای عرضه به صورت جهانی در تاریخ جمعه ۳ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۳ مارس ۲۰۱۸ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

برای کسانی که با بازی Max: The Curse of Brotherhood آشنایی ندارند باید بگوئیم که در این بازی سکوبازی و معمایی، بازیکن کنترل شخصیتی به نام مکس (Max) را بر عهده می‌گیرد که تلاش می‌کند با استفاده از نشانگری سحرآمیز، برادرش فلیکس (Felix) را نجات دهد. این نشانگر این امکان را در اختیار مکس (بازیکن) قرار می‌دهد تا با خلق و دستکاری محیط و اشیا پیرامونش، معماهای جالبی را از پیش روی بردارد. بازی Max: The Curse of Brotherhood بر روی نینتندو سوییچ از ویژگی قابل حمل این سخت‌افزار پشتیبانی می‌کند و از کنترلر لمسی و دقیق آن بهره می‌برد.

از زیر می‌توانید تصویر روی جلد نسخه فیزیکی نینتندو سوییچ این بازی را مشاهده کنید. بازی Max: The Curse of Brotherhood در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. همانطور که پیشتر اشاره شد، نسخه نینتندو سوییچ این بازی در تاریخ جمعه ۳ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۳ مارس ۲۰۱۸) به صورت فیزیکی وارد بازار می‌گردد.

منبع متن: gamefa