آقای برنن هولمز، کارگردان عنوان Anthem، در گفتگویی با یکی از کاربران سایت رددیت به این نکته اشاره کرده است که اگرچه این عنوان به مانند Destin2 دارای یک دنیای کاملا جهان باز و یک پارچه نیست اما محیط‌های وسیع تری خواهد داشت. عنوان Anthem را می توان با توجه به گیم پلی بازی و البته آنلاین […]

Anthem دارای محیط‌های وسیع تری نسبت به Destiny 2 خواهد بود

آقای برنن هولمز، کارگردان عنوان Anthem، در گفتگویی با یکی از کاربران سایت رددیت به این نکته اشاره کرده است که اگرچه این عنوان به مانند Destin2 دارای یک دنیای کاملا جهان باز و یک پارچه نیست اما محیط‌های وسیع تری خواهد داشت.

عنوان Anthem را می توان با توجه به گیم پلی بازی و البته آنلاین بودن آن بسیار مشابه عنوان Destiny 2 دانست. به علاوه آن چه که از گیم پلی این بازی تا به حال مشاهده کرده ایم، بسیار امیدوار کننده بوده و نوید یک گیم پلی اعتیاد آور و هیجان انگیز دقیقا مشابه Destiny را می دهد. به علاوه بایوور نشان داده است که در روایت داستان بازی‌های ویدیویی، مهارت بالایی داشته که این موضوع می تواند به یکی از نقاط قوت بازی Anthem تبدیل شود و نمونه مشابه آن را در مجموعه بازی‌های Mass Effect نیز شاهد بوده ایم.

آقای برنن هولمز، کارگردان عنوان Anthem، در گفتگویی با یکی از کاربران سایت رددیت به این نکته اشاره کرده است که اگرچه این عنوان به مانند Destiny 2 یک دنیای جهان باز یک پارچه نیست اما محیط‌های وسیع تری خواهد داشت:

ما راه جدیدی را نسبت به عنوان Destiny 2 در پیش گرفته ایم( تکنولوژی جدیدی را در اختیار داریم). بنابراین محیط‌های بازی Anthem بسیار وسیع تر از Destiny 2 خواهد بود. اما برای جابجایی میان محیط‌ها، بازی نیاز به بارگذاری خواهد داشت. در حال حاضر بر روی جزییاتی به مانند این موارد کار می کنیم.

همچنین آقای هولمز در ادامه به این نکته نیز اشاره کرد که Anthem نسبت به عنوان Destiny دارای محیط‌های social space بیشتری می باشد. اگرچه این موضوع یکی دیگر از مواردی است که عنوان Anthem را متمایز و متفاوت می سازد اما احتمالا استودیوی بایوور با اضافه کردن Social Space‌های بیشتر به بازی مطئنا هدف خاصی داشته و مزیت‌هایی برای آن در نظر گرفته است تا بازیکنان را محاب کرده تا از دو یا تعداد بیشتری از آن‌ها به طور هم زمان استفاده کنند.

عنوان Anthem در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می شود.

منبع متن: gamefa