در حالی که این روزها دیوید کیج (David Cage) استودیوی بازیسازی کوانتیک دریم (Quantic Dream) با اتهام‌های آزار و اذیت فراوان از سوی کارمندان سابق این استودیو دست و پنجه نرم می‌کنند، Le Monde، نشریه معتبر فرانسوی با انتشار گزارشی، توجهات را به سوی دیگری سوق داده و برخی دلایل همکاری شرکت سونی با این […]

گزارش: بودجه ساخت بازی Detroit: Become Human بیش از ۳۵ میلیون دلار است

در حالی که این روزها دیوید کیج (David Cage) استودیوی بازیسازی کوانتیک دریم (Quantic Dream) با اتهام‌های آزار و اذیت فراوان از سوی کارمندان سابق این استودیو دست و پنجه نرم می‌کنند، Le Monde، نشریه معتبر فرانسوی با انتشار گزارشی، توجهات را به سوی دیگری سوق داده و برخی دلایل همکاری شرکت سونی با این استودیو را نام برده است.

در این گزارش، به این نکته اشاره شده است که بازی Heavy Rain، یکی از انحصاری‌های مطرح کنسول پلی‌استیشن ۳، تاکنون بیش از ۵٫۳ میلیون نسخه فروخته است. گرچه این رقم شامل فروش نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ این بازی هم می‌شود، اما این میزان فروش برای یک بازی سینمایی تک نفره، رقم بسیار خوبی است.

همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده جدید، بودجه حقیقی توسعه بازی Detroit: Become Human در قیاس با دیگر بازی‌های سطح بالا (AAA) نسبتاً کم است چراکه بر اساس گزارش نشریه Le Monde، بودجه توسعه بازی مورد بحث حدود ۳۵ میلیون دلار است. در حالی که هزینه‌های بازاریابی در این رقم لحاظ نشده است اما بودجه نسبتاً کم بازی Detroit: Become Human مناسب به نظر می‌رسد و می‌تواند سود خوبی را برای سازندگانش به ارمغان آورد.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Detroit: Become Human، مدتی پیش، نویسنده این بازی درباره ماهیت و رویکرد متفاوت این عنوان صحبت کرد. همچنین شاهد انتشار تریلر جدیدی از آن در جریان رویداد Paris Game Week 2017 بودیم که از این نشانی می‌توانید آن را مشاهده کنید.

بازی Detroit: Become Human در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما قرار است که تا پایان سال جاری میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی عرضه و منتشر گردد.

منبع متن: gamefa