در یکی از پست‌های انجمن رسمی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، بازیکنان می‌توانند از بروزرسانی این بازی برای کنسول ایکس باکس وان خبر‌دار شوند. از قابل توجه ترین و مهم‌ترین این ویژگی‌ها در بروزرسانی پیش روی ایکس باکس وان می‌توان به تنظیمات و قابلیت‌های جدید دسته های اشاره کرد. با استفاده از این تنظیمات شما می‌توانید با […]

بروزرسانی جدید عنوان PUBG برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد

در یکی از پست‌های انجمن رسمی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، بازیکنان می‌توانند از بروزرسانی این بازی برای کنسول ایکس باکس وان خبر‌دار شوند.

از قابل توجه ترین و مهم‌ترین این ویژگی‌ها در بروزرسانی پیش روی ایکس باکس وان می‌توان به تنظیمات و قابلیت‌های جدید دسته های اشاره کرد. با استفاده از این تنظیمات شما می‌توانید با فشاردن کلید LT، بر روی هدف مورد نظرخود با استفاده از دوربین یا هر وسیله دیگری که تفنگ شما به آن مجهز است،‌ هدف‌گیری کنید ونیز با فشارن کلید LB، می‌توانید همین کار را در زاویه دید سوم شخص انجام دهید. از جمله ویژگی های دیگر این بروزرسانی می‌توان به برطرف شدن باگ‌ها و بهینه سازی بازی، اشاره کرد.

در این بروزرسانی، برای دستیابی به اسلحه دستی خود به جای استفاده از دکمه Y، مبایستی از D-pad دسته خود استفاده کنید. همچنین در این آپدیت ها پیشرفت‌هایی در زمینه رابر باندینگ(به حالتی گفته می‌شود که در آن سرور بازی بازیکنان را به طور ناگهانی جابجا می‌کند)بازیکنان و هوشمندسازی بیشتر سرورها نیز اتفاق افتاده است و همچنین برخی از باگ های کوچک بازی نیز رفع شده است. شما می‌توانیدبا مراجعه به این سایت اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی های دریافت کنید.

تیم سازنده بازی به این نکته نیز اشاره کرد که هنوزمشکلات اندکی همچون انداختن اشیاء در زمان تغییر نوع نارنجک‌ها، باقی مانده است که در طول بروزرسانی بعدی خود به آنها می‌پردا‌زد. از دیگر اخبار عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds می‌توان به تعداد بازیکنان‌اش اشاره کرد که به تعداد ۳ میلیون کاربررسیده است.

منبع متن: gamefa