مشترکین سرویس Xbox Game Pass در کنسول Xbox One می‌توانند در ماه بعدی یعنی فوریه بازی‌های جدیدی را به بازی‌های خود افزوده و آن را تجربه کنند. در حقیقت مشترکین این سرویس در ماه بعدی 8 بازی جدید دریافت خواهند کرد که از بازی‌های مهم آن می‌توان از Halo Wars 2 نام برد که جزو مهم‌ترین عناوین کنسول Xbox One در سال 2017 بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت گیم اسپات، بازی استراتژی Halo Wars 2 همچنین در لیست صدها بازی‌ای قرار دارد که بر روی کنسول Xbox One X آپدیتی برای اجرا شدن به صورت 4K دریافت کرده‌اند. از دیگر بازی‌هایی که در ماه بعد به این سرویس اضافه خواهند شد می‌توان عنوان سوم شخصی ماجراجویی Rime را نام برد. همچنین بازی‌های DarkSiders II: Deathinitive Edition ،Reptide Renegade GP ،Letter Quest: Grimm’s Journey ،NBA 2K17 و WWE 2K17 هم از دیگر عناوینی هستند که به این سرویس اضافه خواهند شد.

همچنین از آرشیو بازی‌های Xbox 360 هم عنوان نقش آفرینی Fable Anniversary قرار است به این سرویس افزوده شود و این موقعیت می‌تواند فرصت مناسبی باشد تا به گنجینه‌ی بازی‌های نسل قبل هم سری بزنیم.

تمام هشت عنوان نام برده شده از تاریخ 1 فوریه (12 بهمن) از طریق سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهند بود. این سرویس به مانند سرویس اشتراک شبکه‌ی Netflix است و شما می‌توانید با مشترک شدن در این سرویس به بیش از 100 بازی دسترسی پیدا کنید. البته تفاوت این سرویس با Netflix این است که بازی‌ها به صورت کامل قابل دریافت هستند و استریم نمی‌شوند.

منبع متن: pardisgame