سگا (SEGA) به تازگی سایت شمارش معکوس عنوان جدید خود را با عکس‌های اسرار آمیز جدیدی به‌روز رسانی کرد. در این عکس‌ها تصویر چند جنگجوی آماده دیده می‌شود که در مقابل یک درگاه زمان ایستاده‌اند. چند روز پیش سگا تصویری در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد که خبر از رونمایی جدیدی در روز شانزدهم […]

تصاویر جدیدی از عنوان اسرارآمیز سگا منتشر شدند

سگا (SEGA) به تازگی سایت شمارش معکوس عنوان جدید خود را با عکس‌های اسرار آمیز جدیدی به‌روز رسانی کرد. در این عکس‌ها تصویر چند جنگجوی آماده دیده می‌شود که در مقابل یک درگاه زمان ایستاده‌اند.

چند روز پیش سگا تصویری در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد که خبر از رونمایی جدیدی در روز شانزدهم ژانویه می‌داد. پس از آن سگا اقدام به ساخت سایتی کرد که در آن شمارش معکوس برای رونمایی از عنوانی جدید شروع شد. این سایت همچنین تصاویری را شامل می‌شود که در آن‌ها محیطی فانتزی و جزایری معلق به تصویر کشیده شده اند. علاوه بر این‌ها یک تخت پادشاهی و یک ساعت غول پیکر در این تصاویر مشاهده می‌شود. نکته جالب توجه درباره‌ی سایت این است که در آدرس اینترنتی آن عبارت ژاپنی Senki دیده می‌شود که به معنای تاریخچه‌ی جنگ می‌باشد. هیچ اشاره یا سرنخ خاص دیگری در این سایت قرار داده نشده است و تنها عبارت مشهود در سایت از رونمایی دیگری در روز نوزدهم ژانویه، بیست و نهم دی ماه، خبر می‌دهد.

از زمان برپایی سایت تا به امروز، سایت Senki دو بار به‌روز رسانی شده است. تصاویر متحرک این سایت زمان‌های متفاوتی از روز را نمایش می‌دهند به این صورت که از هوای گرگ و میش به روز و سپس به طلوع خورشید تغییر می‌یابند. در تصویر اول تخت پادشاهی در مرکز تصویر قرار گرفته است و در دومین تصویر فردی بر روی این تخت نشسته است؛ به همراه این فرد پیامی مشاهده می‌شود که در آن نوشته است «داناترین آن‌ها تبدیل به یک خدا می‌شود». در تصویر سوم شخصیت‌های بیشتری به تصویر اضافه می‌شوند و پیام ذکر شده به عبارت «فرد برگزیده به همراه جنگجویان» تبدیل می‌شود.

با توجه به معنای عبارت Senki، که پیش‌تر به آن اشاره شد، انتظار می‌رود این عنوان یک بازی استراتژی و نقش آفرینی در سبک عناوین فاینال فانتزی باشد. هنوز مشخص نیست که تصاویر منتشر شده در سبک هنری اصلی بازی باشند اما اگر سبک این تصاویر همان سبک اصلی بازی باشد به نظر زیبا و دوست داشتنی می‌رسد. در حال حاضر تنها کاری که از دست ما برمی‌آید انتظار است تا روز آینده، یعنی نوزدهم ژانویه، اطلاعات بیشتری از این بازی اسرارآمیز به دست آوریم. عنوان Senki می‌تواند مرتبط با بازی Bahamut Senki باشد که در سال ۱۹۹۱ توسط سگا و برای Sega Genesis منتشر شد؛ سگا همچنین کار توسعه و ساخت این عنوان را بر عهده داشت. احتمال دیگری که وجود دارد ارتباط این بازی با مجموعه انیمه‌ای با نام Grancrest Senki است که از پنجم ژانویه شروع به پخش کرد. این‌ها همه احتمالاتی تأیید نشده هستند پس بهتر است تا انتشار اطلاعات بیشتری از بازی آن‌ها را به رسمیت نپذیریم.

منبع متن: gamefa