انتظارات از بازی Spider-Man که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ توسط استودیوی بازیسازی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) در دست ساخت و توسعه قرار دارد، بسیار بالاست. اینک اما، جیمز استیونسن (James Stevenson)، مدیر جامعه مخاطبین بازی‌های اینسومنیاک گیمز، به صورت رسمی تائید کرده است که بازی Spider-Man برای عرضه در سال ۲۰۱۸ میلادی […]

تائید شد: بازی Spider-Man در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد

انتظارات از بازی Spider-Man که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ توسط استودیوی بازیسازی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) در دست ساخت و توسعه قرار دارد، بسیار بالاست. اینک اما، جیمز استیونسن (James Stevenson)، مدیر جامعه مخاطبین بازی‌های اینسومنیاک گیمز، به صورت رسمی تائید کرده است که بازی Spider-Man برای عرضه در سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است و تاریخ انتشار آن در رویدادهای پیش‌روی سال جاری از جمله نمایشگاه E3 اعلام خواهد شد.

استیونسن اذعان داشت که روند توسعه این بازی به خوبی جریان دارد و تائید کرد که این عنوان مورد انتظار در سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد هرچند سازندگان هنوز نمی‌توانند تاریخ انتشار دقیق آن را اعلام کنند. بر اساس برخی شایعات منتشر شده در سطح اینترنت، بازی Spider-Man احتمالاً در نیمه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد. گویا عرضه این بازی برای اواخر فصل بهار یا اوایل فصل تابستان برنامه‌ریزی شده است.

این بازی در حال حاضر از ابتدا تا انتها قابل بازی است. چندی پیش کارگردان بازی Spider-Man هم تائید کرد که تاکنون سه مرحله تست برای این بازی انجام شده است هرچند روند توسعه آن هنوز در جریان است تا سازندگان از کیفیت آن اطمینان یابند و عرضه مناسبی را شاهد باشیم.

شرکت سونی سعی دارد تا ۲۰۱۸ را به یکی از بهترین سال‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ تبدیل کند و بازی‌های انحصاری زیادی را برای آن عرضه سازد. از جمله بازی‌های انحصاری که قرار است امسال بر روی این کنسول پرفروش منتشر گردند می‌توان به بازی بشدت مورد انتظار God of War، Days Gone و هم اینک عنوان Spider-Man ساخته استودیوی اینسومنیاک گیمز اشاره داشت.

بنابراین، بازی Spider-Man تا زمانی که تاخیر غیرمنتظره‌ای نخورد، به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸ میلادی شناخته می‌شود. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش مشخص شد که تصویر روی جلد این بازی به نمونه نهایی بسیار نزدیک شده است که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این رابطه دست پیدا کنید.

منبع متن: gamefa