همه‌ی ما شرکت نینتندو را به خاطر خلاقیت‌های بی حد و مرزش می‌شناسیم، حال دوباره نینتندو بازگشته تا یک تجربه‌ی جدید را برای ما رقم بزند. پروژه جدید و عجیب و غریب Nintendo Labo، یکی دیگر از تجربه‌های جدیدی است که نینتندو برای ما فراهم کرده. Nintendo Labo مجموعه‌ای از مینی گیم‌هایی است که ما باید با استفاده از ابزارهای مخصوص به صورت عملی با آن‌ها بازی کنیم، جالب اینجاست که تمام این تجهیزات مقوایی هستند. کنسول سوییچ تاکنون چیزی به نام هدست واقعیت مجازی نداشته، اما اکنون یک تجربه‌ی بسیار جالب و نو را برای ما آورده است.

جزئیات اعلام شده از Nintendo Labo هنوز کم هستند و تا الان تنها شاهد یک تریلر اولیه بوده‌ایم. بر اساس این تریلر، شما می‌توانید فعالیت‌هایی از قبیل ماهیگیری، نواختن پیانو، دوچرخه سواری و یا خرابکاری به عنوان یک ربات عظیم الجثه و غول پیکر را انجام دهید. همه‌ی این فعالیت‌ها توسط تجهیزات مقوایی و جوی کان‌های خود کنسول سوییچ قابل انجام هستند. مقواهای Nintendo Labo به شکل‌های مختلفی در می‌آیند و شما می‌توانید با استفاده از دستور العمل‌های آن‌ها، ابزاری مانند قلاب ماهیگیری، پیانو و دوربین را بسازید.

در حقیقیت شما با تهیه‌ی پکیج مقوایی Nintendo Labo، صاحب یک پکیج کامل و بسیار سرگرم کننده از اسباب بازی‌های مختلف می‌شوید. Nintendo Labo به صورت دو پکیج عرضه می‌شود. پکیج اول که شامل ابزارهایی همچون پیانو و قلاب ماهیگیری می‌شود و با قیمت 70 دلار آمریکا و 100 دلار استرالیا عرضه می‌شود. پکیج دوم هم شامل پکیج روباتی می‌شود و شما می‌توانید در نقش یک روبات غول پیکر به بازی بپردازید. قیمت این پکیج 80 دلار امریکا و 120 دلار استرالیا می‌شود. Nintendo Labo در تاریخ 20 آوریل (31 فروردین 1397) در کشورهای ایالات متحده‌ی آمریکا و استرالیا و در تاریخ 27 آوریل (7 اردیبهشت) در قاره‌ی اروپا عرضه می‌گردد. قیمت پکیج‌های این بازی در اروپا، تاکنون مشخص نشده. جدا از این‌ها یک بسته‌ی سفارشی به قیمت 10 دلار عرضه می گردد که شامل برچسب‌ها و نوارهای رنگی می‌شود که می‌توانید آن‌ها را بر روی مقواها و یا Toy Conها بچسبانید.

در وب سایت رسمی Nintendo Labo آمده است که شما می‌توانید با استفاده از برچسب‌ها و یا نقاشی کردن‌های Toy Conها آن‌ها را زیباتر کنید، اما چیزی که مهم است این است که شما بتوانید کاربردهای دیگر از آن‌ها را کشف کنید و به صورت خلاقانه از آن‌ها استفاده کنید و یا حتی از آن‌ها در زندگی واقعی خود استفاده کنید. هنوز مشخص نیست که می‌توان برای Nintendo Labo بازی‌هایی توسط خودمان طراحی کنیم یا نه، اما قطعا وقتی که سخن‌های زیادی در رابطه با خلاقیت و یا تخیلی خود ما به میان آمده است، می‌توان انتظار داشت ابزاری برای سوییچ عرضه گردد تا ما خود بتوانیم بازی‌هایی برای‌ آن طراحی کنیم.

دانلود SD - دانلودHD

تماشا به صورت Full Screen

در زیر شما می‌توانید لیست کامل پکیج‌های Nintendo Labo و محتویات آن را مشاهده کنید:

کیت جورواجور با قیمت 70 دلار:

Toy Con با طرح ماشین اسباب بازی

Toy Con با طرح قلاب ماهیگیری

Toy Con با طرح خانه

Toy Con با طرح موتور سیکلت

Toy Con با طرح پیانو

کیت روباتی با قیمت 80 دلار:

Toy Con با طرح روبات: شامل با این پکیج می‌توانید یک لباس روباتی برای خود بسازید و با اتصال آن به کوله پشتی و کنسول سوییچ، در نقش یک روبات بازی کنید و خانه‌ها و یا موجودات فضایی را از بین ببرید.

منبع متن: pardisgame