به تازگی استودیوی Housemarque که ساخت دو بازی زیبای Alienation و Nex Machina را در کارنامه کاری خود دارد، اعلام کرده است که در حال حاضر بر روی پروژه جدیدی کار می‌کند که هنوز معرفی نشده است. گفتنی است که این بازی برای رایانه‌های شخصی در دست ساخت و توسعه قرار دارد. پس از اینکه […]

سازندگان Nex Machina در حال ساخت بازی جدیدی برای رایانه‌های شخصی هستند

به تازگی استودیوی Housemarque که ساخت دو بازی زیبای Alienation و Nex Machina را در کارنامه کاری خود دارد، اعلام کرده است که در حال حاضر بر روی پروژه جدیدی کار می‌کند که هنوز معرفی نشده است. گفتنی است که این بازی برای رایانه‌های شخصی در دست ساخت و توسعه قرار دارد.

پس از اینکه اعلام شد استودیوی مورد بحث برای مدتی با ژانر آرکید خداحافظی می‌کند، اطلاعات جدیدی از بازی جدید استودیوی Housemarque در سطح اینترنت منتشر شده است. در حقیقت، این شرکت نرم‌افزاری به تازگی یک پیغام بر روی سرویس استیم منتشر کرده است که در جریان آن به دنبال افرادی برای آزمایش پروژه معرفی نشده خود برای رایانه‌های شخصی است.

به نظر می‌رسد که استودیوی Housemarque پس از سال‌ها همکاری با شرکت سونی (Dead Nation، Resogun، Alienation، Nex Machina و Matterfall) تصمیم گرفته تا ماجراجویی تازه‌ای را آغاز کند و بازی جدید خود را تنها برای رایانه‌های شخصی توسعه دهد.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی در رابطه با ماهیت این پروژه در دست نیست و استودیوی Housemarque تنها اشاره کرده این بازی آرکید نخواهد بود و به دنبال افرادی برای تست آن است. بیانیه این استودیو در این خصوص به این شرح است:

ما در حال حاضر بر روی پروژه رونمایی نشده‌ای برای رایانه‌های شخصی کار می‌کنیم. این بازی در مراحل اولیه توسعه خود به سر می‌برد اما هر چه که به جلو پیش می‌رویم، به آزمایش‌کنندگان بازی‌های ویدئویی نیز نیاز پیدا می‌کنیم.

اگر علاقه‌مند به این کار هستید، می‌توانید این فرم را از این نشانی پر کنید و درخواست خود را ثبت نمایید. اگر قبول شدید، موافقت‌نامه‌ای الکترونیکی جهت عدم افشای اطلاعات برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را قبول کنید. پس از آن، اطلاعات بیشتری در رابطه با این پروژه و مراحل آزمایش آن بدست خواهید آورد. انتظار می‌رود که این پروژه یک بازی آرکید نباشد.

باید دید سازندگان بازی‌هایی نظیر Matterfall و Nex Machina چه در سر دارند.

منبع متن: gamefa