Anthem

Anthem یک شوتر چندنفره جدید در سبک Destiny است که توسط Bioware و EA ساخته می‌شود و در سال 2018 عرضه خواهد شد. چیزهایی که تاکنون از بازی دیده‌ایم امیدوار کننده به‌‌نظر می‌رسند و ترکیب گیم‌پلی اعتیادآور Destiny با استعداد Bioware در داستان‌سرایی می‌تواند جذاب باشد.

اما ظاهرا داستان‌سرایی، تنها چیزی نیست که Anthem در آن نسبت به Destiny برتری خواهد داشت. به گزارش پردیس گیم، بِرِنِن هولمز (Brenon Holmes)، طراح ارشد فنی Anthem، تایید کرد در حالی که با یک بازی جهان‌باز واقعی و یکپارچه روبه‌رو نیستیم، مناطق و وسعت آن نسبت به محیط‌های موجود در Destiny بزرگ‌تر خواهد بود:

"ما رویکورد متفاوتی نسبت به Destiny داریم (فناوری متفاوتی داریم) بنابراین مناطق Anthem کمی بزرگ‌تر خواهند بود اما احتمالا بین برخی مناطق بارگزاری (Loading) وجود داشته باشد. فعلا هنوز در حال سنجش جزئیات دقیق خیلی از این موارد هستیم."

او همچنین افزود که Bioware می‌خواست بیش از یک فضای اجتماعی در بازی وجود داشته باشد پس این هم می‌تواند تفاوت خوبی نسبت به Destiny به حساب آید البته در Destiny هم بیشتر از یک فضای اجتماعی دارد اما انگیزه لازم را برای استفاده از هردوی آن‌ها به بازیکنان نمی‌دهد.

Anthem در سال 2018 برای پلتفرم‌های PS4 ،PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame