با توجه به خرده‌فروشی‌های مخلتلف، Red Faction: Guerrilla قرار است به‌زودی به کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن و ایکس‌باکس راه یابد. به‌تازگی، شعبه‌های سوئد، فنلاند، دانمارک و نروژ فروشگاه معروف و معتبر گیم‌استاپ، Red Faction: Guerrilla را برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان لیست کرده‌اند. از آنجایی که ناشر این بازی یعنی تی‌اچ‌کیو نوردیک همواره بازی‌های […]

شایعه – Red Faction: Guerrilla برای کنسول‌های نسل هشتمی‌ عرضه می‌گردد

با توجه به خرده‌فروشی‌های مخلتلف، Red Faction: Guerrilla قرار است به‌زودی به کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن و ایکس‌باکس راه یابد.

به‌تازگی، شعبه‌های سوئد، فنلاند، دانمارک و نروژ فروشگاه معروف و معتبر گیم‌استاپ، Red Faction: Guerrilla را برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان لیست کرده‌اند. از آنجایی که ناشر این بازی یعنی تی‌اچ‌کیو نوردیک همواره بازی‌های نسل قبل خود را برای نسل کنونی عرضه می‌کند، انتشار این عنوان برای کنسول‌های نسل هشتم نیز ممکن است.

Red Faction: Guerrilla که عرضه‌اش به سال ۲۰۰۹ برای پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ برمی‌گردد، توسط توسعه‌دهنده‌ی سری Saints Row یعنی استودیوی وولیشن (Volition) ساخته شده است. این عنوان دنباله‌ی مستقیم Red Faction به حساب می‌آید و اتفاقات ۵۰ سال بعد از این عنوان را روایت می‌کند. در این بازی شما در نقش یکی از اعضای گروه Red Faction به نبرد در برابر Earth Defense Force می‌روید.

منبع متن: gamefa