در سه شنبه گذشته، دفتر ایسوس، نخستین سری از نمایشگرهای ROG STRIX را در تهران به طور رسمی رونمایی وعرضه کرد.

ROG STRIX

تهران، بازار کامپیوتر رضا دیروز برای نخستین بار شاهد نمایشگرهای سری ROG STRIX از ایسوس بود. دفتر ایسوس در غرفه اختصاصی محصولات خود، در حضور جمعی از گیمرها، کاربران حرفه ای و فروشندگان دو مدل ROG STRIX XG27V و  ROG STRIX XG258Q را رونمایی و عرضه کرد. ابتدا، سعید مسلمی مدیر فنی روابط عمومی دفتر ایسوس، با جعبه گشایی از نمایشگر ROG STRIX XG258Q برای حاضرین توضیحاتی را ارائه کرد:

" این سری از نمایشگرهای ROG STRIX با قیمت مقرون به صرفه و تمام ویژگی های جذاب سری ROG تولید و عرضه شده اند. نمایشگر ROG STRIX XG258Q، با نرخ تازه سازی 240 هرتز، برای بازی های سبک شوتینگ ایده آل است. پنل فول HD با پاسخگویی 1 میلی ثانیه، تصاویری بی نقص در بازی و هر سناریوی کاربری برای شما به ارمغان خواهد آورد. تمام نمایشگر های گیمینگ ایسوس دارای ویژگی های واقعی گیمینگ هستند! ایسوس علاوه بر به کار بردن قطعات رده بالا، طراحی گیمینگ، ویژگی های خاص مورد استفاده گیمرها را نیز در نمایشگرهای گیمینگ اضافه کرده است.

ROG STRIX

در طراحی این نمایشگر، علاوه بر پنل بدون حاشیه اضافه و پایه خاص ونورپردازی LED قرمز رنگ ROG، ایسوس این بار نورپردازی AURA RGB را نیز به سری XG اضافه کرده است. امکان تغییر حالت نور از طریق منوی OSD نمایشگر وجود دارد...

ایسوس به منظور بهبود کاربرد در بازی پروفایل های ویژه رنگ و نور را برای عنواین مختلف سبک بازی با نام GameVisual به طور پیش فرض در این نمایشگر گنجانیده است. همچنین برای سبک های اصلی بازی هم عملکردهایی ویژه در نمایشگرهای گیمینگ در نظر گرفته است:

... برای سبک بازی شوتینگ، امکان اضافه کردن یک نشانه، مستقل از بازی بر روی نمایشگر با نام CROSSHAIR در قسمت GamePlus وجود دارد. اگر طرفدار بازی سبک RPG یا استراتژیک هستید، به راحتی می توانید با میانبر Timer در GamePlus، زمان استفاده از جادوهای رقیب تان را رصد کنید! و یا در بازی های آنلاین نیز با FPS  می توانید میزان فریم دهی را در بازی بدون نیاز به نرم افزار های جانبی ( که خودشان منجر به افت فریم می گردند) در گوشه نمایشگر به دو صورت عدد و نمودار مشاهده کنید. علاوه بر اینها به منظور تنظیم زاویه و فاصله در صورتی که چند نمایشگر داشته باشید در قسمتGamePlus خطوط تنظیمی به صورت کامل نهادینه شده است...

تمام نمایشگر های گیمینگ نیز از ویژگی های محافظت از چشم ایسوس استفاده می کنند. یعنی در نمایشگرهای ایسوس شما به لطف Flicker Free اثری از پرش تصویر نمی بینید، همچنین نمایشگر های ایسوس دارنده بیشترین گواهی TUV Certificate در زمینه کاهش نور آبی مضر هستند و در نمایشگر های گیمینگ نیز شما می توانید تا 5 مرتبه فیلتر کاهش نور آبی را تنظیم کنید..."

در حال حاضر، اکثر مدلهای نمایشگرهای گیمینگ ایسوس در کشور در دسترس است و شما می توانید از فروشگاه های معبتر با گارانتی رسمی ایسوس (حامی و ویستاپخش) تهیه کنید.

منبع متن: pardisgame