Housemarque، سازنده‌ی  Alienation و Nex Machina، اعلام کرده است که پروژه‌ای جدیدی را برای رایانه‌های شخصی در دست دارد. پس از خداحافظی با ژانر آرکید، بالاخره اولین اطلاعات از فعالیت Housemarque به انتشار رسیده است. در واقع این استودیو به‌تازگی در استیم اعلام نموده که به دنبال تستر (Tester) برای بازی جدید و معرفی نشده‌اش برای رایانه‌های […]

سازنده‌ی Nex Machina در حال کار برروی بازی جدیدی برای رایانه‌های شخصی است

Housemarque، سازنده‌ی  Alienation و Nex Machina، اعلام کرده است که پروژه‌ای جدیدی را برای رایانه‌های شخصی در دست دارد.

پس از خداحافظی با ژانر آرکید، بالاخره اولین اطلاعات از فعالیت Housemarque به انتشار رسیده است. در واقع این استودیو به‌تازگی در استیم اعلام نموده که به دنبال تستر (Tester) برای بازی جدید و معرفی نشده‌اش برای رایانه‌های شخصی است.

ما در حال کار روی یک پروژه‌ی معرفی نشده برای رایانه‌های شخصی هستیم. این پروژه در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد اما با پیش رفتن روند توسعه به تستر نیز پیدا می‌کنیم.

به نظر می‌رسد که استودیوی فنلاندی Housemargue پس از سال‌ها همکاری با سونی برروی Dead Nation ،Resogun ،Alienation ،Nex Machina و Matterfall، نهایتاً تصمیم گرفته که ماجراجویی جدیدی را آغاز کند و عنوان جدیدش را برای رایانه‌های شخصی به عرضه برساند. با این حال، در حال حاضر جزئیات زیادی از این پروژه‌ی تازه در دسترس نیست و تنها ذکر شده که این عنوان در مراحل ابتدایی ساختش بوده و همچنین آرکید نخواهد بود.

منبع متن: gamefa