بروزرسان ایکس‌باکس وان ایکس Forza Horizon 3 هم‌اکنون در دسترس قرار دارد. این بروزرسان امکان اجرای بازی Forza Horizon 3 به‌صورت ۴K واقعی محیا کرده و به‌صورت شگفت انگیزی ۴XMSAA در آن قرار داده تا هیچگونه دندانه‌ای در تصویر ارائه شده وجود نداشته باشد اما با این وجود بسیاری از طرفداران منتظر یک بروزرسان شصت فریم برای بازی […]

پلی‌گراند: Forza Horizon 3 به‌صورت ۶۰ فریم به‌راحتی برروی ایکس قابل اجرا است

بروزرسان ایکس‌باکس وان ایکس Forza Horizon 3 هم‌اکنون در دسترس قرار دارد. این بروزرسان امکان اجرای بازی Forza Horizon 3 به‌صورت ۴K واقعی محیا کرده و به‌صورت شگفت انگیزی ۴XMSAA در آن قرار داده تا هیچگونه دندانه‌ای در تصویر ارائه شده وجود نداشته باشد اما با این وجود بسیاری از طرفداران منتظر یک بروزرسان شصت فریم برای بازی بودند.

دیجیتال فاندری در مصاحبه اخیرش صحبت‌هایی با کارگردان بازی Forza Horizon 3 داشته و از او یکی از سوالات مهمی که بسیاری از طرفداران داشته‌اند را پرسید. آیا کنسول ایکس‌باکس وان ایکس توانایی اجرای بازی Forza Horizon 3 را برروی فریم‌ریت ۶۰ دارد؟ جواب بله است؛ اما با این وجود دلیل عدم عرضه چنین مودی چیست؟ Ralph Fulton کارگردان بازی در جواب چنین گفت:

من فکر می‌کنم این جای سوال ندارد که کنسول ایکس‌باکس وان ایکس کاملا توانایی اجرایی بازی برروی فریم‌ریت ۶۰ را داشته و حتی بیشتر از این قدرت دارد.

منظورم این است که Forza Motorsport 7 در هنگام عرضه با فریم‌ریت ۶۰ و رزولوشن ۴K واقعی اجرا شد؛ که باعث شد ما احساس غرور کنیم که سری محبوب‌مان در هنگام عرضه ایکس‌باکس وان ایکس حضور دارد. ترن ۱۰ کار فوق‌العاده‌ای در ساخت بازی انجام داد.

تمام این‌ها به انتخاب برمیگردد و ما انتخاب کردیم که در نسخه بهبودیافته Forza Horizon 3 پی گرافیک را بگیریم تا عملکرد. برای همین سعی کردیم تا جایی که می‌شود گرافیک بازی را بالا ببریم. اما در رابطه با سوال شما، بله هیچ شکی نیست که کنسول توانایی اجرای بازی در فریم‌ریت ۶۰ را دارد.

در پایان پلی‌گراند به این نکته اشاره داشت که ایکس‌باکس وان ایکس جای کار بسیاری دارد و در پروژه بعدی آن‌ها نیز به‌عنوان کنسول اصلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa