تاریخ برگزاری تست آلفای محدود عنوان HUNT: Showdown اعلام شد

شرکت Crytek امروز اعلام کرد که امکان تجربه عنوان HUNT: Showdown در فاز آلفا به‌صورت محدود در تاریخ 31 ژانویه (چهارشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۶) ممکن خواهد شد. در جریان این تست آلفا تیم سازنده Hunt گیم‌پلی، تعادل در این بخش و ساختار آنلاین را مورد آزمایش قرار داده و همچنین بازخوردهای بازیکنان را نیز جمع‌آوری خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، تجربه‌کنندهای این تست آلفا محدود به‌صورت تصادفی از لیست ثبت‌نام‌کنندگان انتخاب می‌شوند. برای افراد منتخب ایمیل دعوت‌نامه ارسال خواهد شد.

Hunt: Showdown یک عنوان چندنفره رقابتی با حالت بازی شکارچی جایزه‌بگیر است که شما بعنوان بازیکن در محیط سندباکس آن باید علاقه بر رقابت با دیگر بازیکنان، همچنین به مقاله با تهدیدهای محیط از جمله موجودات جهش یافته نیز بپردازید. در هر مسابقه تا 10 بازیکن می‌توانند شرکت داشته باشند، بازیکنان به‌صورت تک‌نفره یا در قالب تیم‌های دو‌نفره به ردیابی و شکار هیولاهای وحشتناک می‌پردازند و از این راه جایزه دریافت می‌کنند. بازیکنی که جایزه را بدست آورده ممکن به هدف دیگر بازیکنان تبدیل شود و بازیکنان دیگر در پی کشتن و تصاحب جایزه او خواهند بود.

در جریان این تست آلفا محتویات جدیدی نیز در قالب سلاح، تجهیزات، تهدیدهای جدید و امتیازات بیشتر به بازی اضافه شده و مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

منبع متن: pardisgame