Twisted Metal

آیا شما سری محبوب Twisted Metal را که در انحصار سونی قرار دارد به یاد دارید؟ این بازی که شامل ماشین‌های جنگی  می‌شود برای اولین بار بر روی PS1 منتشر شد سپس نسخه دوم بازی با نام Twisted Metal: Black بر روی PS2 منتشر شد و ما شاهد آخرین نسخه سری با تمرکز بر روی بخش چند نفره بر روی PS3 بودیم و از آن زمان تا به حال دیگر خبری از این سری به انتشار نرسیده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، خالق این سری "دوید جف"، در یک ویدیو در مورد این سری و اتفاقاتی که قرار است در مورد این سری رخ بدهد صحبت کرده است. اگرچه در این ویدیو بازی جدیدی از این سری رونمایی نشده است اما پیرامون این سری و آینده‌اش حرف‌هایی زده شد.

اول از همه، او به این نکته اشاره کرد که حق انتشار این سری در دستان او نیست و در حال حاضر همانطور که از عرضه مجدد Twistet Metal: Black بر روی PS4 مشخص است حقوق این سری به سونی تعلق دارد. تا جایی که "دیوید جف" اطلاع دارد بازی جدیدی از این سری در دست توسعه قرار ندارد اگرچه بخاطر خلق این سری بازی، سونی به او گفته است که اگر برنامه ای برای آینده این سری در نظر گرفته شود او را در جریان خواهند گذاشت.

اگر قدمی برای ساخت بازی جدید این سری برداشته شود، او (دیوید جف) بسیار شگفت‌زده خواهد شد چرا که برای خلق عنوانی جدید در چنین سبکی مخصوصاً برای مخاطبین امروزی بودجه بسیار زیادی نیاز است. اگرچه او امید دارد حداقل یک بازسازی برای Twisted Metal 3 توسعه یابد تا خاطرات طرفداران زنده شود.

از آن‌جایی که Twisted Metal: Black یکی از سه بازی کلاسیک برتر در بحث فروش برای PS4 بود، به نظر می‌رسد این سری همچنان برای طرفداران جذابیت‌های خود را داشته باشد. از سونی چیزی بعید نیست، احتمال رونمایی یک بازسازی یا حتی شاید یک عنوان کاملاً جدید وجود داشته باشد.

نظر شما در مورد این سری چیست؟ تا چه میزان احتمال می‌دهید بازی جدیدی از این سری در آینده توسعه یابد؟

منبع متن: pardisgame