Kingdom Hearts 3

سومین نسخه از سری محبوب Kingdom Hearts که توسط Square Enix توسعه می‌یابد یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های 2018 نیز می‌باشد. در این میان تنها مشکل طرفداران مشخص نشدن تاریخ انتشار بازی است که به نظر می‌رسد این مشکل هم به زودی برطرف خواهد شد.

با توجه به شایعات گزارش شده از سوی TheGamersJoint، تاریخ عرضه بازی Kingdom Hearts 3 ماه آینده به همراه انتشار تریلری که شامل دنیای Monster Inc نیز خواهد شد مشخص می‌شود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، به نظر می‌رسد که بازی برای عرضه در سه ماهه سوم سال جاری در نظر گرفته شده باشد و حضور پررنگی در E3 2018 خواهد داشت. به عنوان نکته اضافه‌تر باید بگوییم، Frozen world و Lighting و Noctis نیز در نمایشگاه E3 نمایش خواهند داشت.

اگرچه این شایعات توسط منبعی ناشناس منتشر شده‌اند، جالب است که بدانید آن‌ها به حضور "شیبویا" از The World Ends در 3 Kingdome Hearts نیز اشاره می‌‌کنند. این منبع نامشخص هفته پیش به حضور Shibuya در دایرکت Nintendo اشاره کرده بود که از قضا این پیشبینی درست در آمد.

Kingdom Hearts 3 برای عرضه قبل از سال 2018 در نظر گرفته شده بود اما تغییر موتور گرافیکی به Unreal Engine 4 باعث شد که بازی به طور کامل دگرگون شود و تاخیری طولانی را تجربه کند.

Kingdom Hearts 3 در زمان نامعلومی در سال جاری برای دو کنسول PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame