تاریخ عرضه جدید Age of Empires: Definitive Edition سرانجام اعلام شد + تریلر

نسخه ارتقا یافته عنوان استراتژیک کلاسیک Age of Empires در بهار 2016 برای عرضه در ماه اکتبر معرفی شد اما در حالی که اندکی به موعد عرضه باقی مانده بود با هدف ارتقا هر چه بیشتر تمامی بخش‌ها تا تاریخ نامشخصی تاخیر خورد. حال Microsoft اعلام کرده است که این عنوان مورد انتظار سرانجام در تاریخ 20 فوریه (سه‌شنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۶) به دست طرفداران خواهد رسید.

به گفته مدیر برنامه‌نويسي Xbox Live آقای لری هریب قرار است در تاریخ 29 ژانویه (دوشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۶) بازیکنان بیشتری امکان تجربه بتا این بازی به صورت رایگان را پیدا کنند. جزئیات دقیق این بتا احتمالا به‌زودی اعلام خواهد شد.

در نسخه نهایی عنوان Age of Empires کیفیت گرافیکی ارتقا پیدا کرده و پشتیبانی از قابلیت 4K نیز به بازی اضافه شده است. همچنین گیم‌پلی در این نسخه بهبود یافته و سطوح زوم جدیدی اضافه شده و موسیقی متن نیز کاملا احیا شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، همچنین قابلیت‌های جدید بسیاری به عنوان Age of Empires: Definitive Edition  اضافه شده که از میان آنها می‌توان به یک حالت جمله جدید، ارتشی متشکل از 250 تا 300 سرباز، امکان متمرکز کردن نیروها بر یک منطقه و اسکرول برای کلیک راست موس اشاره کرد.

Microsoft در ساخت Age of Empires: Definitive Edition تمامی بخش‌های بازی را با هدف ارائه یک عنوان 4K مدرن بارسازی کرده است. امکان تجربه آنلاین این بازی از طریق Xbox LIVE و به‌صورت LAN وجود خواهد داشت. ضمن ارتقا بخش داستانی،  روایت جدیدی نیز برای تمام مراحل این بخش نوشته شده و حالت جدیدی برای ویرایش سناریو به آن اضافه شده که به بازیکنان اجازه می‌دهد مراحل عنوان نسخه اصلی بازی را برای خود شخصی‌سازی کرده و آنرا به راحتی برای دیگر بازیکنان سراسر جهان به اشتراک بگذارند.

در ادامه شاهد تریلر معرفی این بازی در E3 2017 باشید.

دانلود SD - دانلود HD

تماشا بصورت فول‌اسکرین

منبع متن: pardisgame