مدیر ارشد Activision به‌زودی از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد

یکی از بزرگ‌ترین ناشران بازی‌های ویدیویی دنیا در آستانه از دست دادن یکی از کلیدی‌ترین رهبران خود است. اریک هیرشبرگ مدیر عامل بخش Activision مجموعه Activision Blizzard امروز اعلام کرد که در ماه مارس این شرکت را ترک خواهد کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، در حال حاضر به جزئیاتی در مورد دلیل این تصمیم و اینکه وی در آینده چه کاری انجام خواهد داد اشاره نشده است. هیرشبرگ در یک پیام احساسی در مورد تصمیم خود صحبت کرده است. در ادامه با صحبت‌های او در این رابطه همراه باشید.

"خدمت کردن بعنوان مدیر عامل Activision همواره باعث افتخار و هیجان من بوده است. Activision شرکت فوق‌العاده‌ای است. شرکتی که دائما در حال ارائه تجربه‌های حماسی برای طرفدارانمان در مقیاسی بی‌رقیب است. چیزی برای گفتن ندارم جز تحسین تیم فوق‌العاده‌ای که شانس رهبری آن را داشتم. تشکر می‌کنم از بابی (بابی کوتیک مدیر عامل مجموعه Activision Blizzard)  که فرصت این تحول را به من داد و همینطور بخاطر داشتن دیدگاه و اعتقادی برای روحیه دادن و حمایتِ یک فرد خلاق برای رهبری تیمی عظیم."

بابی کوتیک مدیر عامل مجموعه Activision Blizzard نیز در پیامی هیرشبرگ را تحسین کرده است.

"در دوران مدیریت اریک ما شاهد ارتقا تاریخی عملکرد شرکت و موفقیت‌های عظیمی بودیم. او یک رهبر الهام‌بخش است، ما به شدت دل تنگ خلاقیت و سخت کوشی‌های او خواهیم شد. او تیم‌ها، فرنچایزها و همینطور مسائل تجاری را در بالاترین سطح مدیریت می‌کرد، همواره حامی و قدردان او خواهم بود."

شکی نیست که هیرشبرگ در دوران مدیریت خود عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد. او در سال 2010 بعنوان مدیر عامل Activision انتخاب شد و در خلق فرنچایزهای Skylanders و Destiny نقش داشت و توانست موفقیت Call of Duty را ادامه دهد. البته که اشتباهاتی هم داشت -مانند افت فرنچایز Skylanders و نارضایتی طرفداران از Call of Duty: Infinite Warfare و مشکلات Destiny 2- اما می‌بینیم که Activision همچنان بعنوان یکی از پردرآمد‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی دنیا به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

Activision Blizzard در تلاش برای یافتن یک جایگزین مناسب برای هیرشبرگ است.

منبع متن: pardisgame