بتازگی نویسنده و کارگردان بازی در صفحه توئیتر خود به سوال برخی از هواداران بازی پاسخ داده‌اند. طبق اعلام آن‌ها عنوان God of War چیزی به نام سیزن‌پس نخواهد داشت. کارگردان بازی آقای کوری بارلوگ تائید کردند که هیچ سیزن‌پسی برای عنوان انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ در نظر گرفته نشده است. آقای بارلوگ در صفحه توئیتر […]

عنوان God of War فاقد سیزن‌پس خواهد بود

بتازگی نویسنده و کارگردان بازی در صفحه توئیتر خود به سوال برخی از هواداران بازی پاسخ داده‌اند. طبق اعلام آن‌ها عنوان God of War چیزی به نام سیزن‌پس نخواهد داشت.

کارگردان بازی آقای کوری بارلوگ تائید کردند که هیچ سیزن‌پسی برای عنوان انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ در نظر گرفته نشده است. آقای بارلوگ در صفحه توئیتر خود و در پاسخ به سوال یکی از طرفداران، صراحتا اعلام نمود که “بازی فاقد سیزن‌پس” خواهد بود. همچنین ایشان در پاسخ به سوال دیگری از هواداران راجع به داستان بازی، اظهار کردند که بتازگی برای دومین بار بازی را به اتمام رسانده‌ است.

در رابطه با سوال‌تان، فعلا باید تا زمان انتشار بازی صبر کنید و ببینید که تمامی موارد چگونه باهم جفت و جور شده‌اند. من حوالی نیمه شب گذشته باری دیگر بازی را به پایان رسانده‌ام، و همچنان جذاب و فوق‌العاده بود! شدیدا هیجان‌زده هستم.

در ادامه نویسنده بازی در رابطه با سوال‌هایی مبنی‌بر اعلام تاریخ انتشار بازی اظهاراتی داشته‌اند: “نه، شرمنده”. ایشان در پاسخ به سوالی که کِی می‌‎تواند تاریخ عرضه بازی را اعلام کند، اینگونه نوشت:

با وجود تمام عناوین فوق‌‌العاده‌ای که در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شوند، بنظرم بهتر است به رئیس خود بگویید که یک سال به شما مرخصی دهد ????. وقتی کارمان با God of War تمام شود، زمان بسیاری برای خواب و تجربه بازی‌های ویدئویی خواهم داشت.

همچنین ایشان در پاسخ به سوالی دیگر در رابطه با اعلام تاریخ عرضه بازی نوشتند:

امروز نمی‌شود، شرمنده. اما قول می‌دهم وقتی دیگر تاریخ انتشار بازی را اعلام کنم.

از اخبار مرتبط با تاریخ انتشار بازی چندی پیش بود که باری دیگر شایعه عرضه بازی در ۲۲ مارس (۲ فروردین) در فضای مجازی منتشر شد. God of War قرار است در تاریخ نامشخصی در اوایل سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.

منبع متن: gamefa