به‌تازگی تیم بازی سازی دیویژن 1 کپکام طی توئیتی از اقامت این تیم در آمریکا خبر داد که دلایل سفر این تیم به آمریکا هنوز نامشخص است اما عکسی که این تیم به اشتراک گذاشته دارای نکاتی جالب است که در ادامه باهم آنهارا بررسی خواهیم کرد.

به گزارش پردیس‌گیم به نقل از PSU ، تیم بازی سازی دیویژن 1 طی توئیتی اعلام کرده که در آمریکا اقامت دارد. دلیل سفر این تیم به آمریکا هنوز مشخص نیست اما عکسی که در پست خود قرار داده‌اند دارای چند نکته می‌باشد که در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اگر به عکس دقت کنید متوجه چیزی شبیه به Dummy Finger که در نسخه‌ی دموی Resident Evil 7 وجود داشت در کنار پنجره خواهید شد‍‍. طرفداران این بازی بسیار مشتاق بودند تا متوجه شوند این آیتم چه کاربردی در آن دموی منتشر شده داشته است.

نشانه‌ی دوم را در سمت چپ عکس خواهید دید.چیزی که روی میز قرار دارد و تنها بخش اندکی از آن در عکس نمایان است بسیار شبیه به یک ماشین تایپ است و همینطور که می‌دانید ماشین تایپ ابزاری برای ذخیره‌ی بازی در عناوین کلاسیک Resident Evil بوده است.

مورد دیگری که لازم به اشاره است توئیتی از مت واکر است که نشان می‌دهد وی بتازگی کار گویندگی برای معرفی یکی از عناوین نامشخص کپکام را انجام داده است که بزودی معرفی خواهد شد. اینکه این عنوان یک Resident Evil هست یا خیر مشخص نیست.

با توجه به اشارات غیر مستقیم اخیر به نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 و همچنین نزدیک بودن به تولد 20 سالگی Resident Evil 2 (یکشنبه یکم بهمن ماه) احتمال معرفی Resident Evil 2 Remake در روز های آتی بسیار زیاد است.

بنظر شما آیا کپکام در سالگرد تولد دومین نسخه از Resident Evil عنوان بازسازی شده‌ی آن‌را معرفی خواهد کرد؟ نظر شما چیست؟

منبع متن: pardisgame