همانطور که احتمالاً مطلع هستید، شرکت نینتندو روز گذشته از وسایل جانبی جدیدی برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد که Nintendo Labo نام دارد و با استفاده از آن، کاربران می‌توانند کنسول خود را با کاغذهای مقوایی مختلف ادغام سازند (اطلاعات بیشتر از اینجا). در همین راستا، عده‌ای بر این باورند که Nintendo Labo در […]

نینتندو: Nintendo Labo، پاسخ ما به واقعیت مجازی محسوب نمی‌شود

همانطور که احتمالاً مطلع هستید، شرکت نینتندو روز گذشته از وسایل جانبی جدیدی برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد که Nintendo Labo نام دارد و با استفاده از آن، کاربران می‌توانند کنسول خود را با کاغذهای مقوایی مختلف ادغام سازند (اطلاعات بیشتر از اینجا). در همین راستا، عده‌ای بر این باورند که Nintendo Labo در حقیقت پاسخ شرکت نینتندو به حوزه واقعیت مجازی خواهد بود و قرار است که با این صنعت تازه وارد رقابت کند.

مدت‌هاست که علاقه‌مندان خواستار پشتیبانی نینتندو سوییچ از هدست‌های واقعیت مجازی هستند و شرکت نینتندو از این مهم امتناع می‌کند. با این حال، همانطور که انتظار می‌رفت، Reggie Fils-Aime از شرکت نینتندو در جدیدترین اظهارات خود این عقیده را رد کرده و ابراز داشته است که Nintendo Labo چیزی منحصر به فرد محسوب می‌گردد. وی در این زمینه اظهار داشت:

این (Nintendo Labo) به معنای نوعی پاسخ رقابتی ما به [حوزه واقعیت مجازی] نیست. این ویژگی، چیزی کاملاً منحصر به فرد و غیر قابل انتظار است. ما معتقد هستیم که تجربه‌های متعددی به واسطه این دستگاه شکل خواهد گرفت و هر مخاطبی به روش خود از آن استفاده خواهد کرد.

بنابراین، همانطور که انتظار می‌رفت، Nintendo Labo کاملاً با هدست‌های واقعیت مجازی تفاوت دارد و قرار نیست که این خلا را بر روی کنسول هیبریدی جبران کند. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که شرکت نینتندو در حال کار بر روی حوزه واقعیت مجازی است و ممکن است که در آینده شاهد پشتیبانی نینتندو سوییچ از این تکنولوژی باشیم.

منبع متن: gamefa