به تازگی شرکت سونی با ارسال بیانیه‌ای به وب‌سایت VentureBeat، رسماً تائید کرد که فلورین هانزیکر (Florian Hunziker)، رئیس بخش روابط شخص ثالث پلی‌استیشن، پس از یک سال فعالیت در این سمت این شرکت را ترک خواهد کرد. فلورین هانزیکر، یک سال پیش جایگزین آدام بویز (Adam Boyes) شده بود و اینک، خروجش با خروج […]

رئیس بخش ارتباطات شخص ثالث پلی‌استیشن، سونی را ترک کرد

به تازگی شرکت سونی با ارسال بیانیه‌ای به وب‌سایت VentureBeat، رسماً تائید کرد که فلورین هانزیکر (Florian Hunziker)، رئیس بخش روابط شخص ثالث پلی‌استیشن، پس از یک سال فعالیت در این سمت این شرکت را ترک خواهد کرد. فلورین هانزیکر، یک سال پیش جایگزین آدام بویز (Adam Boyes) شده بود و اینک، خروجش با خروج اندرو هاوس (Andrew House)، رئیس بخش پلی‌استیشن سونی، مصادف شده است.

با در نظر گرفتن این نکته که بخش روابط شخص ثالث پلی‌استیشن توسط یک تیم کامل هدایت می‌شود نه یک شخص خاص، می‌توان انتظار داشت که این روند در شرکت سونی به مخاطره نیفتد و همکاری شرکت سونی با شرکت‌های شخص ثالث همانند قبل صورت پذیرد و ادامه داشته باشد. هرچند که خروج فلورین هانزیکر از سونی، فعالیت داخلی این شرکت را دستخوش تغییراتی خواهد کرد.

هانزیکر در این باره گفته است که تصمیم دارد تا به موفقیت‌های خود ادامه دهد و امیدوار است تا سونی جایگزین مناسبی را برای وی پیدا کند و فعالیت این بخش به خوبی هر چه بیشتر ادامه یابد.

منبع متن: gamefa