اسکوئر اینکس (Square Enix) امروز در نمایشگاهی واقع در توکیو، چند مورد از تصاویر هنری (Artwork) عنوان Final Fantasy VII Remake را به نمایش گذاشت. Final Fantasy VII Remake اکنون در صف انتشار قرار دارد. روز گذشته خبر از برگزاری نمایشگاهی به مناسبت جشن سی سالگی فرانچایز فاینال فانتزی (Final Fantasy) منتشر شد. در این […]

تصاویر لو رفته‌ی جدیدی از Final Fantasy VII Remake منتشر شدند

اسکوئر اینکس (Square Enix) امروز در نمایشگاهی واقع در توکیو، چند مورد از تصاویر هنری (Artwork) عنوان Final Fantasy VII Remake را به نمایش گذاشت. Final Fantasy VII Remake به زودی منتشر خواهد شد.

روز گذشته خبر از برگزاری نمایشگاهی به مناسبت جشن سی سالگی فرانچایز فاینال فانتزی (Final Fantasy) منتشر شد. در این اعلامیه گفته شد که روز بازگشایی این نمایشگاه روز دوشنبه، دوم بهمن ماه، است اما به خبرنگاران و منابع خبری اجازه‌ی ورود و بازدید زودهنگام داده شده است و آن‌ها می‌توانند پیش از بازگشایی عمومی این نمایشگاه به آن سری بزنند. تا پیش از امروز اخبار و مقالاتی درباره‌ی این نمایشگاه نوشته و منتشر شده بودند اما هیچ یک شامل تصاویر یا فایل‌های ویدئویی از این نمایشگاه نبودند چرا که خبرنگاران اجازه‌ی ثبت و نشر تصاویر از این نمایشگاه را نداشتند؛ با این وجود چندین عکس از این نمایشگاه به فضای مجازی درز پیدا کرده‌اند و از منابع اصلی آن‌ها کاربری در توییتر با نام کاربری jsjunshen است.

در این تصاویر محیط و مکان‌هایی دیده می‌شود که قطعاً طرفداران مجموعه فاینال فانتزی با آن‌ها آشنایی دارند. از جمله این تصاویر می‌توان به کلیسای Aerith و خانه‌ی Tifa اشاره کرد. علاوه بر این در این تصاویر Jessie،Biggs و Wedge نیز حضور دارند. متأسفانه این تصاویر کمی تار و نامعلوم هستند اما در حال حاضر این بهترین چیزی است که به آن دسترسی داریم و دریافت خواهیم کرد. به شخصه بی‌صبرانه منتظر دیدن آن‌ها در پلی استیشن ۴ خود هستم [از نظر نویسنده‌ی اصلی] اما این طور به نظر می‌رسد که هنوز باید برای این کار منتظر بمانم. این نمایشگاه از روز دوم بهمن‌ماه در Mori Art Center Gallery (مجموعه‌ی Roppongi Hills توکیو) آغاز می‌شود و علاقه‌مندان تا هشتم بهمن ماه فرصت دارند تا از آن بازدید کنند. در هفته‌های گذشته اخباری از این بازی منتشر شدند که خبر از خوب پیش رفتن مراحل ساخت بازی می‌دادند. از آن زمان تا به حال متأسفانه اخبار چندانی از آن منتشر نشده است. Final Fantasy VII در حال حاضر به صورت رسمی برای پلی استیشن ۴ معرفی شده است اما تاریخ انتشار دقیق و مشخصی ندارد. طرفداران هنوز بی‌صبرانه و البته مشتاقانه منتظر انتشار این عنوان هستند تا آن را بر روی سیستم‌های پلی استیشن ۴ خود تجربه کنند. نسخه‌ی اصلی و قدیمی‌تر این بازی در سی و یکم ژانویه (یازدهم بهمن ماه) سال ۱۹۹۷ منتشر شده است؛ تاریخی که چندان از ما دور نیست و می‌تواند از احتمالات تاریخ نشر نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Final Fantasy Vii برای پلی استیشن ۴ باشد.

در گالری تصاویر زیر می‌توانید عکس های منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa