نویسنده‌ی مجموعه‌ی کارتونی The Castlevania در نتفلیکس از زمان انتشار قسمت‌های بعدی آن خبر داد. این مجموعه بار دیگر و این بار با ۸ قسمت باز خواهد گشت. به نقل از Warren Ellis، نویسنده‌ی این مجموعه، این برنامه قرار است در تابستان ۲۰۱۸ و این بار با ۸ قسمت بازگردد. Ellis در حساب توییتر خود […]

مجموعه‌ی The Castlevania به نتفلیکس باز می‌گردد

نویسنده‌ی مجموعه‌ی کارتونی The Castlevania در نتفلیکس از زمان انتشار قسمت‌های بعدی آن خبر داد. این مجموعه بار دیگر و این بار با ۸ قسمت باز خواهد گشت.

به نقل از Warren Ellis، نویسنده‌ی این مجموعه، این برنامه قرار است در تابستان ۲۰۱۸ و این بار با ۸ قسمت بازگردد. Ellis در حساب توییتر خود نوشت:

افراد زیادی از من درباره‌ی زمان پخش مجموعه سؤال می‌کنند. گویا اخبار به گوش برخی از افراد نرسیده است. برای آن‌هایی که نمی‌دانند می‌نویسم. ما قرار است در تابستان با ۸ قسمت به نتفلیکس بازگردیم.

— Wᴀʀʀᴇɴ Eʟʟɪs (@warrenellis) January 19, 2018

فصل اول این مجموعه دارای ۴ قسمت بود؛ بنابراین این تعداد اپیزود دو برابر تعداد قسمت‌هایی است که در فصل اول پخش شد. جولای سال گذشته که این مجموعه شروع به پخش کرد، پخش فصل دوم آن به زودی اعلام شد. شایان ذکر است که نتفلیکس پیش از این اعلام کرده بود که فصل دوم با ۸ قسمت باز می‌گردد اما این اولین باری بود که یک بازه‌ی زمانی رسمی برای آن اعلام شده است. تهیه کننده‌ی این مجموعه، Adi Shankar، علاوه بر این سری مشغول کار بر روی یک مجموعه‌ی Assassin’S CreeD کارتونی نیز هست که شباهت‌هایی با مجموعه‌ی The Castlevania خواهد داشت.

آخرین بازی مجموعه‌ی Castlevania در سال ۲۰۱۴ و با نام Castlevania: Lords of Shadow 2 منتشر شد. خوشبختانه اگر این مجموعه به محبوبیت بیشتری دست پیدا کند شاید دیگر Konami طرفداران آن را برای قسمت بعدی این مجموعه‌ی قدیمی و کارکشته منتظر نگذارد و فعالیت‌های بیشتری با حضور آن انجام دهد.

منبع متن: gamefa