درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی بازی Okami در خدمت شما هستیم.

بازی Okami عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط استودیوی Clover توسعه یافته و توسط کمپانی Capcom در بیستم آپریل سال 2006 برای کنسول پلی استیشن 2 عرضه شد. بازی در زمان تاریخ کلاسیک ژاپن اتفاق می‌افتد و ترکیبی از افسانه‌های اساطیر ژاپن و فولکلورهاست که داستان نجات پیدا کردن زمین از تاریکی توسط خدای خورشید در آیین شینتو "Shinto" که آماتراسو "Amaterasu" نامیده می‌شد و به شکل یک گرگ سفید در آمده بود را روایت می‌کرد.

این بازی پس از عرضه از لحاظ نمرات دریافتی به موفقیت دیوانه واری رسید و نه تنها توانست متوسط امتیاز 93 از 100 را در وب سایت متاکریتیک بدست آورد، بلکه جوایز بسیار زیادی را نیز از آن خود کرد. اما متاسفانه این بازی نتوانست از لحاظ میزان فروش به سوددهی برسد و همین قضیه، موجبات بسته شدن درهای استودیوی Clover را فراهم آورد. هرچند کپکام مداوما نسبت به ریمستر کردن بازی اقدام کرده و با همکاری استودیوهای Ready At Dawn و HexaDrive، به ترتیب نسبت به عرضه‌ی نسخه‌های Wii و HD این بازی اقدام کرد. حتی در هجدهم مارچ 2011 دنباله‌ای با نام Okamiden به صورت انحصاری برای کنسول دستی Nintendo DS منتشر شد که وقایع 9 ماه پس از پایان نسخه اصلی را روایت کرده و بازیکن را این بار در نقش پسر Amaterasu یعنی Chibiterasu قرار می‌داد.

Okami Original Soundtrack

ناشر: Suleputer

سال انتشار: سی و یکم می 2006

تعداد قطعات موسیقی: 218 قطعه در قالب 5 دیسک

مدت زمان کلی: 5 ساعت و 40 دقیقه و 32 ثانیه

کیفیت: 190 تا 260 کیلوبیت بر ثانیه - MP3 V0

آهنگسازان: Masami Ueda, Hiroshi Yamaguchi, Rei Kondoh, Akari Groves, JUN

دانلود موسیقی متن

دانلود پارت اول با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 270 مگابایت)

دانلود پارت دوم با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 268.98 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Title [موسیقی پیشنهادی]

Cursed Shinshuu Plains I

Shinshuu Plains I

Northern Country Kamui I

~Reset' ~'Thank You' Version' [موسیقی پیشنهادی]

The Sun Rises [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از تاپیک زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد:

موسیقی بازی ها (فصل دوم): آهنگ های درخواستی

منبع متن: pardisgame